Pagina's

dinsdag 14 december 2010

Best wishes 2011

Vandaag is het weer mijn dag om een kaartje te plaatsen. Ik heb net dit kaartje afgemaakt. Ik heb hiervoor een nieuwe stempel van magnolia gebruikt die binnenkort te pre-orderen zijn bij Duymelot.
Het papier is al wat ouder het is van my minds eye-be merry. Ik vind t nog steeds erg leuk papier. Weer eens wat anders dan de standaard kleuren.

Ik heb het afdrukje ingekleurd met copics haar E99 YR23 Y21 gezicht E93 E53 E51 E50 t-shirt R85 R83 R81 broek E44 E43 E42 schaduw W1 W0 W00
Het lint en de charm en de roosjes zijn uit eigen bezit.

Bedankt nog allemaal voor jullie leuke reacties op de waxinelichtkaart van vorige week. Zo leuk om zoveel reacties te lezen.

Groetjes Margreet

13 opmerkingen:

Relinde Scheepers zei

mooie kaart.wow

groetjes Relinde Scheepers

Tinie zei

Margreet, de kaart is weer geweldig mooi!!!

Bedankt en groetjes Tinie

Crea Astrid zei

Mooie kaart heb je gemaakt, Magreet. Leuke stempel ook weer van Magnolia.
Dat word sparen!

Groetjes Astrid.

m@deliefjuh zei

ja heel erg lief!

Neline zei

wat een leuk kaartje zeg! enne...wat een leuke stempel, ......dat gaat weer geld kosten;)
groetjes
Neline

Prettypresents zei

Wow wat een mooie kaart. Ik vind het erg leuk als ze niet standaar kerst zijn. Zelf ben ik nog niet in het bezit van dat soor papier, maar ga het beslist nog halen. Leuk hoor.

Nanda

verascrap zei

Hoi Margreet,
leuke kaart en een hele leuke nieuwe stempel hoor !!
Groetjes, vera

creacora zei

o wat een schattie en je kaartje ermee is Super Meis !!

Groetjes Cora

Tineke zei

Wauw supermooi kaartje heb je gemaakt Margreet! Enne de stempel is so sweet ;)

Groetjes Tineke

Riet zei

Prachtige kaart Tineke,lief die stempel,mooi ingekleurd.
Je papier is ook geweldig.

Liefs Riet.

Chantal zei

Wat een leuke stempels komen er weer aan van Magnolia. Kan bijna niet wachten! (maar moet toch :))

Anneke. zei

Prachtige kaart en ook die nieuwe stempel i leuk! Leuk dat er weer nieuwe stempels komen.

Groetjes Anneke.

chantal zei

schitterende kaart margreet
erg leuk gedaan
liefs chantal