Pagina's

woensdag 15 december 2010

Merry Christmas en Santa is Coming




Hallo,
Zo vandaag is mijn bijdrage aan de blog weer twee kerstkaarten !! Ben aardig creatief bezig met dit winterse weer !
De eerste kaart is gemaakt met papier van magnolias Merry little Christmas serie, en het afdrukje/stempel is ook van die serie en heet de Snowy Hug.Ik heb het weer ingekleurd met de copic markers nrs: E00-E02-E50-E51-E53-E93-B91-B93-B95-R35-R37-R39-W1-W0-W00-YG91-YG93-Yg95.
De mooie sierrandjes rond de afdrukje zijn gemaakt met een crealies stans, en de tekst is van kasiercraft,verder heb ik alleen nog wat prima marketing bloemen, roosjes en stickles in wit en rood gebruikt.


Kaart nummer twee heb ik wederom gemaakt met het merry little christmas papier,deze heb ik nu al veel gebruikt en ik vind deze paar rode papier vellen super mooi... maar dat zullen jullie wel gemerkt hebben!!!!!
De stempel is van Magnolia's kerst serie van verleden jaar, maar blijft een leuke om te gebruiken. De copic markers die ik hier voor gebruikt heb zijn: E00-E02-E47-E44-E43-R35-R37-R39. De tekst stempel is ook van Magnolia.
Ook deze mooie sierrandjes zijn van een crealies stans, verder heb ik gebruikt: bloemen, roosjes,en takjes van de mcgill pons.
Dat was mijn bijdrage voor vandaag, ik hoop dat jullie ze weer leuk vinden!!
groetjes, vera

9 opmerkingen:

Frosien zei

Prachtige kaart en die sierrandjes wat doen die het mooi. Groetjes frosien

Neline zei

2 prachtige kaarten en weer heerlijk rood!
Ook mijn favoriete kleur hoor;)
De sierrandjes zijn prachtig.
groetjes
Neline

Margreet zei

hele mooie kaartjes weer Vera.

Groetjes margreet

creacora zei

harstikke mooi Vera !!! en idd dat papier verveeld nooit meis het is zo ontzettend Mooi !!!

Twee kanjers weer meis !
Groetjes Cora

Gea zei

Ze zijn beide hartstikke mooi!

Henriëtte zei

Wat een lieve kaarten en wat een mooie kleur rood.

Groetjes Henriëtte

Tineke zei

Supergave kaartjes heb je weer gemaakt Vera! Het is en blijft mooi hoor met dat kerstrood.

Groetjes Tineke

Tinie zei

Prachtige kaarten!!! Super gemaakt.

Succes en groetjes Tinie

chantal zei

schitterende kaarten vera
erg leuk gedaan
liefs chantal