Pagina's

woensdag 1 december 2010

Rode kerstkaarten







Hallo allemaal,
Vandaag heb ik twee rode kerstkaarten voor jullie, waar ik super blij mee ben!
Dit zijn de eerste rode/groene kerstkaarten die ik gemaakt heb dit jaar, want ik had altijd moeite om de rood mooi in te kleuren !
Tot ik laatst op de blog van Nicole Verkooijen zat te kijken naar een duidelijke filmpje van hoe zij het inkleurde.....en toen besloot ik het toch maar te proberen, met dit als resultaat.
Ineens had ik er weer plezier in!! Hihihihhi!!
De eerste kaart is een trap kaart die ik gezien had in de nieuwste creatief met kaarten tijdschrift. De papier wat ik gebruikt heb is van Magnolias kerst 2009. De stempels zijn van Magnolias Merry little christmas serie 2010, en zijn de Tilda wants a hug hier te vinden en de Flying angel tilda hier te vinden.
Ik heb de afdrukjes ingekleurd met de copic markers nrs: E00-E02-E43-E44-E47-YG93-YG95-YG97-R35-R37-R39.
De randjes aan de rechterkant heb ik gemaakt met een magniolia die. En de swirls zijn een die van marianne design. Verder heb ik gebruikt : bloemen,roosjes,stickles,takjes van de mcgill pons,en de teksten zijn van kaisercraft.
De tweede kaart was mijn eerste poging met rood,de papier is van magnolia en de stempel ook, allebei van de merry little christmas serie,de stempel heet de star tilda en is hier te vinden.
De copic nrs die ik gebruikt heb zijn: E00-E02-E43-E44-E47-R35-R37-R39.
Ik heb de kaart verder rustig gehouden met alleen nog randjes van een crealies stans en wat rode roosjes.
Nou, dat was mijn bijdrage voor vandaag, ik hoop dat jullie ze leuk vinden !!
Groetjes, Vera

11 opmerkingen:

m@deliefjuh zei

oh wat is deze gaaf!

Marie-Anne zei

Schitterende kaarten. Kan wel zien dat je goed naar het filmpje van Nicole gekeken hebt.

Groetjes,

Marie-Anne

Neline zei

wat zijn ze allebei super leuk!!!
Heerlijk kerstrood, ik ben daar toch echt wel gek op!
groetjes
Neline

creacora zei

ik ook mooi rood is niet lelijk !! hihi en als je de goede rode kleuren gebruikt is het echt niet moelijk maar als ze teveel van elkaar afwijken ja dan lukt het niet mooi nou je hebt ze supers gekleurd hoor Vera ik vind ze Top en een trappenkaart is altijd Super leuk is net iets meer dan een gewone toppie gedaan !!

Groetjes Cora

Tinie zei

Wowwww wat een mooie kaarten!!! Geweldig!!! Toevallig vandaag zelf ook een rode gemaakt en inderdaad Cora, mooi rood is niet lelijk :)

Groetjes Tinie

angelique (anlou) zei

je hebt een goed voorbeeld gehad bij nicole meis, echt super
ik doe het jullie nog niet na hoor
zo goed ben ik nog niet
je kaarten zijn allebei prachtig
liefs angelique

Tineke zei

Wauw dat ziet er gaaaaaaaaaaf uit Vera! Mooi rood is niet lelijk hoor hihiihihi. ik heb er ook moeite mee maar zoals ik het nu van jou zie moet ik dat filmpje ook maar eens goed bekijken ;)

Groetjes Tineke

Gusta zei

nou je hebt goed op gelet met het filpje van Nicole want.je hebt hem echt super ingekleurt.
en je kaarten zijn ook erg mooi

Groetjes Gusta

verascrap zei

Hallo allemaal,
Bedankt voor jullie lieve reacties,heel leuk om allemaal te lezen !!
groetjes, vera

martina's kaartjes zei

wat zijn ze leuk geworden ! zeker en vast geslaagd !
groetjes, martina
x

chantal zei

schitterende kaarten vera
erg leuk gedaan
liefs chantal