Pagina's

zaterdag 18 december 2010

Een snoezige kaart

Vandaag wil ik een "snoezige" kaart laten zien. Iets heel anders wat jullie van mij gewend zijn, maar 3D-kaarten maak ik ook nog wel eens.




De snoesjes knipvellen kan je hier vinden
Achter de "deurtjes" heb ik 2 boompjes geplaatst, die gemaakt zijn met de creatables van Marianne Design. Het hekje is gestanst met een magnolia dies.

Aan de voorkant weer een snoesje. Een kerstkrans gemaakt met een takjespons. Daarop wat flowersoft en plakparels. De hulstblaadjes in de hoek zijn gemaakt met een nellie snellen pons.

Het was best nog wel een pittige snijklus alles bij elkaar. Maar het resultaat is wel leuk toch?
Vanmiddag toch maar weer een scrapkaart maken, inkleuren ligt mij toch iets meer.

Allemaal een fijn weekend en pas buiten op voor de gladheid!

groetjes
Neline

14 opmerkingen:

Tineke zei

Wauw wat "snoezig" Neline, ziet er wel heel leuk uit zo! Ik zal straks ook weer ff proberen te freubelen ;)

Fijn weekend,
Groetjes Tineke

Yvonne Rijk zei

Wat een mooie kaart is dit geworden. Is weer eens wat anders.
Groet van Yvonne Rijk

creacora zei

o hij is leuk meis ik heb dat patroon ook opgeslagen maar de maten zijn niet echt duidelijk kan jij voor mij de maten doorgeven thankxxxxxx

ik vind hem super mooi gemaakt meis !!

groetjes Cora

Helen Philips zei

Wonderful idea and its realization!

chantal zei

wouw neline
wat een super leuke kaart en wat een werk zal dat geweest zijn.
maar het resultaat mag er zeker zijn
liefs chantal

verascrap zei

Hoi Neline,
Wow, wat een leuke kaart, en ik vind de 3d ook leuk hoor !! Zal inderdaad wel veel werk zijn geweest, maar het resultaat is super!!
Groetjes, vera

Tinie zei

Wat een pracht van een kaart!!! Geweldig.

Groetjes Tinie

Caroline zei

Heel mooi kaartje! 3D blijft ook leuk!

GRoetjes Caroline

Wanda zei

wat een ontzettend leuke kaart! leuk idee die kerstkrans

Groetjes, Wanda

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een schitterend kaartje Neline, er valt zoveel te zien, erg leuk!
Groetjes van Jacqueline

Marlies zei

Prachtige kaart Neline, met zoveel details. Wat een werk heb je ermee gehad maar echt de moeite waard geweest.
groetjes, Marlies

Margreet zei

wauw neline, wat n prachtige creatie. Indd erg snoezig.
Liefs margreet

Mandy's Magnolia cards zei

wat mooi! en wat zijn die snoesjes lief zeg!

Nicole zei

Een hele mooie kaart! Groetjes Nicole