Pagina's

donderdag 9 december 2010

Star Tilda



Hoi allemaal,

Dit kaartje heb ik gemaakt naar aanleiding van de sketch op de Wedstrijd pagina doen jullie ook gezellig mee? het is een super leuke sketch en er is een geweldige prijs te winnen! Klik hier om naar de wedstrijd te gaan

Ik heb een afdrukje van Magnolia gebruikt.. deze heet; Star Tilda en ze is ingekleurd met de derwent potloden.
Het papier is van The Christmas Combo.. Een lintje erbij nog wat super leuke kerstballen brads, stickels en parels..

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden!
Liefs,
Marley

9 opmerkingen:

creacora zei

hij is erg mooi Marley !

Groetjes Cora

Tinie zei

Hele mooie kaart!!! Volgens mij DE kanshebber voor de wedstrijd:)

Succes en groetjes Tinie

Neline zei

Hij is prachtig Marley!
groetjes
Neline

Marie-Anne zei

Leuke kaart.

Groetjes,

Marie-Anne

Gea zei

wow!
mooie kaart!
Durf zelf bijna niet meer mee te doen..
groeten Gea

Marrie zei

Hallo Marley

Ik vind hem super mooi.
Ik kleur zelf ook met Derwent potloden.
Leer er steeds beter mee om te gaan.

Groetjes Marrie

Unknown zei

Prachtig kaartje Marley, echt super!! Groetjes, Frea

Tineke zei

Super kaart hoor Marley, mooie kleurtjes e.d. heb je gebruikt!
Enne dames Marley doet niet mee hoor met de wedstrijd ;) dit is haar voorbeeldkaart.

Groetjes Tineke

chantal zei

schitterende kaart marley
erg leuk gedaan
liefs chantal