Pagina's

dinsdag 21 december 2010

kerst kaart in een doosje

Hallo allemaal hier is mijn bijdrage voor deze week. Ik kreeg laatst een mailtje van iemand die wat creaties van me hier op het blog had gezien en ze had gevraagt of ik de kerstkaart in een doosje voor haar wilde maken. (deze had ik hier nog niet eerder gezet maar via dit blog kwam ze op mijn blog en site terrecht) Het was al weer een tijdje geleden dat ik die 1e kaart had gemaakt dus vond het wel weer erg leuk om deze te maken.


Nu ben ik alleen vergeten een foto te maken hoe het kaartje in zn geheel eruit ziet.
Het is een soort van harmonica kaartje (van 4 vakjes) Dat heb ik gepimpt en dat zit dan in een doosje.

Het papier wat ik gebruikt heb is van BasicGrey-Jovial. Ik heb op de voorkant van het doosje heb ik de liggende dreamy tilda gebruikt deze is volgens mij van de kerstserie van 2008 en op de binnenkant van het kaartje heb ik het gezicht van de standing fall tilda van 2008 gebruikt.
De teksten heb ik op de pc gemaakt en uitgeprint. Het witte minilabeltje heb ik zo gedaan zodat je daar de afzender op kan schrijven. De afdrukjes zijn weer ingekleurd met copics. De charms en bloemen en lint zijn uit eigen bezit.






Bedankt allemaal voor jullie berichtjes op mn vorige kaartje. En ik wil jullie allemaal alvast hele fijne feestdagen en een gelukkig en gezond en vooral ook creatief 2011 toewensen.

6 opmerkingen:

Neline zei

Ik vind hem prachtig!!
Jij ook hele fijne dagen en een gelukkig nieuwjaar.
groetjes
Neline

creacora zei

o wat een prachtig doosje Margreet ook voor jou hele fijne feestdagen meis !!!!!!!!!

Groetjes Cora

Tineke zei

Supergaaf doosje Margreet! Ik vind hem super.
Jij ook hele fijne feestdagen!

Groetjes Tineke

chantal zei

wouw wat een schitterend setje
echt super
liefs chantal

Tinie zei

Wat een super geheel Margreet. Bedankt voor je creaties!

Succes en groetjes Tinie

verascrap zei

Hoi Margreet,
nou, het ziet er goed uit hoor, heel leuk setje!!
Jij ook hele fijne festdagen!
Groetjes, vera