Pagina's

dinsdag 28 december 2010

My love for you...

Hallo Allemaal,
Ook ik heb een kaartje gemaakt met de nieuwe celebration Tilda.
Ik vind t ook zo’n schattig stempeltje en voor vele thema’s ook te gebruiken.

Het papier wat ik gebruikt heb ik van Cloud9design-st Valentine Ik had dit nog liggen van afgelopen jaar. Ik heb Tilda weer met copics ingekleurd. E44 E43 E42 E40 E41 E93 E53 E51 E50 R85 R83 R81.
De bloemetjes en het lint had ik nog liggen en de cirkel heb ik gemaakt met een nestabilitie.

Ik hoop dat jullie hele gezellige kerstdagen hebben gehad en ik wens Julie allemaal alvast een hele fijne jaarwisseling.
Ook allemaal bedankt voor jullie racties op mn bericht van vorige week.

12 opmerkingen:

Tinie zei

Oooo wat heb je deze mooi gemaakt, hele mooie kleuren!

Groetjes Tinie

Tineke zei

Wauw toppie Margreet, superlieve kleurtjes heb je gebruikt!En hij blijft leuk hè de stempel ;)

Groetjes Tineke

creacora zei

hoi Margreet Toppie meis leuke frisse kleurtjes heb je gebruikt en idd je kunt haar voor vele thema`s gebruiken
Groetjes ook voor jou een fijne jaarwisseling !

XX Cora

Gea zei

Wat een schatje! Wat heb je het lint mooi gebruikt op de kaart.

Maris zei

heel mooi, lieve stempel is he hoor xx

Yvonne Rijk zei

Mooi kaartje,de manier waarop het lint op de kaart zit vind ik ook erg mooi en natuurlijk mooie kleuren en een mooi Tilaatje.
Groet van Yvonne Rijk.

Margreet zei

je hebt een schattig kaartje met de nieuwe Tilda gemaakt, Margreet....ik zit met smart op haar te wachten!
xxx Margreet

Marlies zei

Heel erg mooi kaartje en de stempel is echt super schattig, het manier van lint verwerken is ook heel leuk.
groetjes, Marlies

verascrap zei

Hoi Margreet,
Wat een mooi kaartje heb je met de celebration stempel gemaakt, heel leuk met de cirkel.
groetjes, vera

Wilma24 zei

wouwwww heel erg mooi
ik heb er ook al iets mee gemaakt en nu ben ik er weer een aan het kleuren hij is zo schattig
groetjes wilma

chantal zei

schitterend kaartje margreet
echt super
jet is idd oko een erg lief stempeltje
liefs chantal

Marianne Louise zei

Wat is deze Tilda leuk!. Ik heb sinds kort mijn eerste Magnolia stempel. Heb er net enkele kaarten mee gemaakt.
Het papier dat je gebruikt hebt vind ik erg mooi.
Ik hou erg van roze.
Je layout geeft ook inspiratie voor mij.

groetjes
Marianne Louise