Pagina's

zaterdag 4 december 2010

Verschillende doosjes

Vandaag is het mijn beurt om wat te plaatsen:)
Vorig weekend was ik 2 dagen in Rijswijk op de beurs om een workshop te geven. Ik had toen ook een paar doosjes bij me met verschillende magnoliaatjes erop.
Deze wil ik graag laten zien.



Het eerste doosje is een kerstdoosje. Verschillende magnolia stempels gebruikt en verschillende magnolia dies. Deze kun je hier vinden.
De tekst is van vorig jaar kerst.
De Tilda's zijn wat bleekjes maar in het echt zijn ze warmer.
Lastig soms om warme kleuren te fotograferen.


Een baby geboortje doosjes.
Hier ook weer 2 verschillende magnolia stempels gebruikt. Het beertje is echt een "oudje", volgens mij 1 van de eerste series van Magnolia.
Weer wat verschillende magnolia dies, een bedel en wat frutseltjes.



Nog een kadodoosje voor een bruidspaar. Stempel is uit de wedding collectie van magnolia en kan je hier vinden.



En best wel een beetje trots, wil ik ook hier de voorkant van mijn boek laten zien.
De inhoud........die hou ik nog even geheim!
Maar de sfeer kunnen jullie al een beetje proeven:)

Dit was mijn bijdrage, ik hoop dat jullie het leuk vinden. Alvast bedankt voor jullie gezellige reakties....ook bij de andere dames!! Het is iedere keer genieten


Allemaal een gezellige zaterdag
groetjes
Neline

12 opmerkingen:

chantal zei

wouw schitterende doosjes neline
echt geweldig
en wat gaaf een eigenboek:D:D
liefs chantal

Tinie zei

Geweldig, wat een prachtige schattige doosjes!!!! Die dies zijn ook mooi hoor...

Groetjes Tinie

Tineke zei

Supergave doosjes heb je gemaakt Neline! Helemaal toppie en ook zo verschillend!
De voorkant van je boek ziet er veelbelovend uit en kan niet wachten tot de rest ;)

Groetjes Tineke

Wanda zei

wat een ontzettend leuke doosjes
wanneer komt je boek uit, wordt erg nieuwsgierig na het zien van de voorkant

groetjes, Wanda

creacora zei

O wat een prachtige doosjes Neline heel mooi gemaakt meis en idd in het eggie zijn ze vaak nog mooier !!!
en je voorkant van het boek is nu al mooi ben erg benieuwd maar het zal vast erg mooi zijn

Groetjes Cora

Marie-Anne zei

Wat een prachtige doosjes.

Groetjes,

Marie-Anne

verascrap zei

Hoi Neline,
Wat een mooie doosjes heb je gemaakt,mijn favoriet is toch de rode kerstdoos!!
En we wachten met spanning je boek af!!Success.
Groetjes, vera

martina's kaartjes zei

Heel mooi gemaakt. Heb gisteren ook zo'n doosje gemaakt, maar niet zo mooi versierd zoals jij, super gedaan !
groetjes, martina
x

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een mooie doosjes Neline, echt prachtig alle drie. Ik ben ook heel nieuwsgierig naar de inhoud van je boek! Veel succes, ik ga hem zeker aanschaffen!
Groetjes van Jacqueline

Yvonne zei

hele mooie doosjes,en de voorkant van je boek ziet er ook erg goed uit.Lieve groet Yvon

Liesbeth zei

Wat een mooie doosjes, zien er geweldig uit.
gr. Liesbeth

Margreet zei

wat n mooie doosjes heb je gemaakt Neline, vooral de baby doos vind ik erg schattig. Het is indd al n heel oudje dat beertje maar wel super cute.
Mooie kleuren ook allemaal. En wat gaaf je boek. Dat belooft nog heel wat. Spannend hoor.
Groetjes Margreet