Pagina's

maandag 13 december 2010

MERCI!


Ik ben vandaag weer aan de beurt om jullie iets te laten zien wat ik heb gemaakt.
Ditmaal een kadoverpakking voor lekkere (jammie) merci chocola. Dit geeft wat leuker weg dan gewoon een doos chocola.
Ik heb er geen tekst opgedaan omdat dat later altijd nog kan, zowel aan de buitenkant als aan de binnenkant.
Hierboven zie je dus hoe de verpakking er dicht uitziet.


Hierboven dus de binnenkant met de chocola (geloof dat ik er zo maar eentje opeet hihihihi). Ik heb het verder vrij eenvoudig gehouden maar je kan natuurlijk aan de buitenkant ook nog wel een stempelafdrukje erop doen.

Als je denkt die wil ik ook wel maken dan zijn hier de maten:
Cardstock 13x20 cm
Lange kant rillen op 5,6,14 en 15 cm
Korte kant rillen op 0,5 en 1,5 cm/11,5 en 12,5

Nog een hele fijne maandag verder en nog bedankt voor de superleuke reacties die ik heb gekregen op mijn vorige kaart, ik hoop natuurlijk nu ook weer leuke reacties te ontvangen!

Groetjes Tineke

17 opmerkingen:

chantal zei

wouw schitterend merci doosje tineke
erg leuk gedaan
liefs chantal

Tinie zei

Wat mooi gemaakt!!! Werkelijk een plaatje!

Succes en groetjes Tinie

Neline zei

wat een prachtig doosje! enne....de inhoud staat mij ook wel heeeel erg aan:)
groetjes
Neline

Unknown zei

Ja, heel leuk Tineke. Ik heb de mijne pas opgestuurd naar mijn achternicht en die belde me meteen op omdat ze 'm zo leuk vond. Ze had er trouwens ook gelijk een tweede functie aan gegeven wat ze heeft er nu al die pasjes die je zowat in elke winkel krijgt in zitten. GOed idee hè?! Groetjes, Frea

Jokecreatief zei

Wat een leuk doosje voor de Merci chocolaatjes, als de dat gaat vullen, krijg je wel erg trek in de merci chocolaatjes. Sluiting is ook heel handig.

groetjes Jokecreatief

verascrap zei

Hoi tineke,
Wat een gave doosje merci heb je gemaakt,super om zoiets te krijgen!!
Groetjes, vera

Tineke zei

Dank jullie wel dames voor de leuke reacties!
En Frea idd ook een top idee om de pasjes in te bewaren.

Groetjes Tineke

Liesbeth zei

Wat een leuk doosje, ga het vast ook eens proberen, de inhoud heb ik al in huis.
gr. Liesbeth

m@deliefjuh zei

heel erg mooi gemaakt!

Tineke zei

Hoop dat je het doosje hebt gemaakt voordat de inhoud op is Liesbeth hihihihi.
Dank jullie wel voor de lieve reacties.

Groetjes Tineke

Roelie zei

Hoi Tineke, wat een lief leuk doosje! Het is maar goed dat de dozen in de winkel groter zijn, zo blijven er altijd nog wel 5 over om in de kadoverpakking te stoppen ;-) De rest belandt ergens anders vrees ik hihihi
Groetjes Roelie

Tineke zei

hihihihi Roelie je hebt helemaal gelijk de rest is al op!!!!
Dank je wel voor je leuke reactie.

Groetjes Tineke

creacora zei

haha is ie inmiddels al leeg Tineke ?? bij mij blijft ie niet lang vol hoor

maar zonder gekheid hij is prachtig mooi papier en de bloem met met blaadjes ook supers !!

groetjes Cora

Frosien zei

Leuke sketch, mooie wedstrijd, het is echt de moeite waard om mee te doen. Ik hoop in het nieuwe jaar jullie winkel eens te bezoeken, daar heb ik zin in, vooral omdat ik weet dat jullie Magnoliastempels hebben. Groetjes Frosien

Margreet zei

o wat gaaf tineke, zo is t helemaal n feest om chocolade te krijgen. T is echt prachtig hoor.
Liefs Margreet

Tineke zei

Dank jullie wel dames voor de leuke reacties!
Enne de chocola zit er nog steeds in hoor ;) dus die heb ik nog niet opgegeten!

Groetjes Tineke

Mandy's Magnolia cards zei

prachtig zeg! en wat een mooie kleurtjes!
Groetjes, Mandy