Pagina's

zaterdag 25 december 2010

Celebration Tilda

Vandaag is het 1e kerstdag...

allereerst wil ik jullie (ook namens de andere DT dames)hele fijne dagen toewensen,
met veel warmte, geluk en liefde.

Ook ik ben net zoals de andere dames, met de "celebration Tilda" aan de slag gegaan.
Wat is het toch een leuke stempel!

Ik heb een soort kadozakje gemaakt met wachinelichtjes en een omgepimpte luciferdoosje.
Het idee heb ik hier vandaan.


Ik heb Tilda ingekleurd met de copics, (helaas de nrs niet opgeschreven)
De teksten zijn van de kerstserie van vorig jaar, evenals het hulstblaadje.
Het zakje is een vierkante kaartenzakje, de bovenkant heb ik gemaakt met een crealies mal.


Ook dit kaartje nog mee gemaakt en ingekleurd met distress inkt.

De bloemen, swirl en blaadjes zijn dies van Magnolia en kun je hier vinden.
De vlinders zijn al van een oudere serie, ze zijn bewerkt met stickles.


Voor nu een gezellige dag verder, bedankt voor het langskomen en jullie gezellige reacties.
groetjes
Neline

9 opmerkingen:

creacora zei

O Geweldig meis wat zijn ze alletwee prachtig !!!!!!!

ook voor jou en je gezin hele fijne feestdagen meis !!

groetjes Cora

Tinie zei

Wat een verslaving is dat kaarten maken toch:)

Ze zijn alle 2 prachtig, het eerste exemplaar is een leuk idee! Thanks.

Fijne dagen en groetjes Tinie

Tineke zei

Superleuk weer Neline! Het zakje met de waxinelichtjes enz. vind ik ook een superidee, dank je wel!
Ik wens jullie ook een hele fijne eerste kerstdag verder.

Groetjes Tineke

Rosa Forino zei

…………(¯`O´¯)
…………*./ | \ .*
…………..*♫*.
………, • '*♥* ' • ,
……. '*• ♫♫♫•*'
….. ' *, • '♫ ' • ,* '
….' * • ♫*♥*♫• * '
… * , • Felice' • , * '
…* ' •♫♫*♥*♫♫ • ' * '
' ' • . Natale . • ' ' '
' ' • ♫♫♫*♥*♫♫♫• * ' '
…………..x♥x
…………….♥
che tu possa trascorrere delle feste speciali con le persone a te care ciao rosa.kreattiva

verascrap zei

Hoi Neline,
oh wat moooi zeg...je zakjes met kaarsen vind ik super maar de kaart is ook erg leuk.....
Jij ook hele fijne feestdagen.
groetjes, vera

Thea zei

Hoi Neline,

Ze zijn alletwee prachtig! Ik heb de stempel ook besteld, ze blijven toch favoriet en kleuren zo fijn in.

Jij ook fijne dagen!

Lieve groet,
Thea

Marlies zei

Alle twee je creaties zijn geweldig. Erg mooi!
fijne kerstdagen,
groetjes, Marlies

Crea Astrid zei

Wat een lievertjes heb je weer gemaakt, Neline. Je hebt ze weer mooi ingekleurd.

Groetjes Astrid.

PatriciaKleijn zei

Prachtige creaties zeg

*Kus Patries*