Pagina's

vrijdag 17 december 2010

Vouwkaart

Goedemorgen allemaal hier weer een kaartje van mij voor het blog
ik heb deze week gekozen voor een vouwkaart vandaar deze lange post
ik heb gebruikt magnoliastempels  papier van my minds eye en wat restjes papier
lint ,de kerstboom creatables , de swirl en de sterretjes zijn ook creatables
en de ijsster ook , een mooie brad , pearlpen ijswit en ik heb de afdrukjes gekleurd met Distressinkt
ook de randen van de kerstbomen en het afdrukje heb ik aangezet met distress ( walnut stain)
ik vind het een leuk modelletje en ik heb de link hieronder geplaatst zodat als jullie hem leuk vinden ook kunnen maken
nou kijk verder hoe de kaart er van binnen uit ziet .............

p.s als je op de foto`s klikt kun je ze beter zien !!

de stempels zijn verkrijgbaar bij Astrid alleen het meisje met kado is een stempel uit de winterkit
binnenkort te preorderen bij Astrid dus hou de site in de gaten want deze stempels zijn weer zooo leuk !!

10 opmerkingen:

Tinie zei

Die is mooi Cora, leuk om te doen he, dat vouwen, ik heb er gisteren toevallig ook eentje op mijn blog gezet.

Succes en groetjes Tinie

Neline zei

wauw...hij is prachtig zeg, super leuk modelletje.
groetjes
Neline

Miranda Slagboom-de Groot zei

wauw wat een schitterende kaart
groetjes miranda

Christa zei

wow wat een gaaf projekt joh ,echt heel gaaf mooi gemaakt hoor xx christa

Marianne zei

een heel mooie kaart Cora

verascrap zei

Hoi Cora,
Wat een super mooi kaartje heb je weer gemaakt, echt een leuke model !!
Ook mooi papier !!
groetjes, Vera

Tineke zei

Hoi Cora,

Dat ziet er weer supergaaf uit, mooi papier, leuk model en lieve stempels, kortom schitterend!!!

Groetjes Tineke

creacora zei

dank jullie meiden het was ook super leuk om te maken maar er gaat best veel tijd in zitten
maar leuk om te doen !

Groetjes Cora

Margreet zei

zo cora dat ziet er eens super gaaf uit zeg. Heel mooi gemaakt hoor.
Liefs Margreet

Mandy's Magnolia cards zei

heel mooi gemaakt zeg!