Pagina's

woensdag 29 december 2010

Happy Birthday en Boutique




Hallo,
Hopelijk hebben jullie allemaal een fijne kerstdagen gehad.....wij hebben een lekkere rustige paar dagen gehad...en ik heb lekker zitten knutselen die tijd.
De resultaat is dus weer twee kaarten voor de blog deze week.
De eerste kaart is gemaakt met twee stempels van magnolia, de tilda is van de winterkit en die serie stempels komen binnenkort bij Astrid in de winkel in pre order, de Boutique stempel is van de Bon Voyage serie en kun je hier vinden.
Ik heb het weer ingekleurd met de copic markers nrs: E00-E02-E13-E15-E17-E41-E42-E43-E44-E50-E51-E53-E93-W1-W0-W00-RV95-Rv93-Rv91-Rv000-Rv0000.
Het papier is van Upsydaisy designs die ik nog had liggen.
De witte sierrandjes heb ik gemaakt met een crealies stans. De kaart heb ik verder heel rustig gehouden en alleen wat stickles en plakparels op de hoekjes gebruikt...eens geen tekst en geen bloemen.




Mijn tweede kaart is er weer een met de celebration tilda die exclusive gemaakt is voor Astrid, je kunt het hier vinden. Het papier dat ik gebruikt heb is van Basic grey paperpad Olivia.
Voor de cirkel heb ik een mal gebruikt van joy.
Het magnolia stempelafdrukje heb ik ingekleurd met de copic nrs: E00-E02-E31-E33-E35-B00-B000-B0000-BG72-BG75-BG78.
De tekst stempel is van Kaisercraft, verder heb ik wat plakparels gebruikt,groene blaadjes,bloem, roosje en takjes van de mcgill pons.
Voor mij is dit weer een hele andere kleur kaart, maar ik ben blij met het resultaat.
Zo dat was mijn bijdrage voor het blog deze week, iedereen alvast een gelukkig nieuwjaar !!
Groetjes, Vera


9 opmerkingen:

Maris zei

2 lieffies hoor xx

Tineke zei

Superlieve kaartjes heb je weer gemaakt Vera! Vind ze er allebei toppie uit zien en de kleurtjes zijn mooi hoor.
Jij ook alvast een hele fijne jaarwisseling.

Groetjes Tineke

PatriciaKleijn zei

Hele mooie kaartjes zeg

*Kus Patries*

Tinie zei

Wat een super mooie kaartjes!!!

Groetjes Tinie

Wilma24 zei

wat een prachtige kaartjes weer.
en super mooi gekleurd.
kaartje 1 vind ik geweldig en van nummer 2 ja het stempeltje is ook zo geweldig
kortom heel mooi dus

liefs wilma

verascrap zei

Hoi Dames,
Bedankt voor jullie leuke reacties op mijn kaarten.
groetjes, vera

chantal zei

schitterende kaarten vera
erg leuk gedaan
liefs chantal

Esther zei

Prachtige kaartjes hoor beiden.

Groetjes Esther

creacora zei

hoi Vera wat een mooie kaartjes heb je gemaakt meis die combi met de boutique erg leuk bedacht en de andere een Schatje !!!
ook voor jou een hele fijne jaarwisseling !!
Groetjes Cora