Pagina's

maandag 20 december 2010

Once upon a springtime!


Hallo meiden,

Vandaag is het alweer mijn beurt om iets te laten zien, ik moet eerlijk zijn ;) maar het wilde gisteren niet zo heel goed lukken om iets te maken. We waren zaterdagavond op verjaardag geweest en dat was een beetje laat geworden!
Maar heb toch nog iets kunnen maken en dat is bovenstaand kadotasje geworden.


Hierboven zien jullie de plaatjes die ik heb gebruikt even iets beter in beeld.
Het papier wat ik heb gebruikt is van Graphic45 "Once upon a springtime".

Het is de bedoeling dat met dit papier ook nog een doosje wordt gemaakt wat dan in het tasje kan, misschien dat ik dit deze week nog maak en anders aankomend weekend.

Oja meiden jullie hebben nog tot vrijdagavond 18.00 uur om een wedstrijdkaartje te plaatsen dus als je nog tijd hebt een een superleuke prijs wilt winnen doe dan gezellig mee!

Nog bedankt voor jullie leuke en lieve reacties die wij iedere keer krijgen, dat vinden we echt heel fijn.

Dan wens ik jullie nog een hele fijne dag verder en hou het blog voor de verrassing goed in de gaten!!!!!!

Groetjes Tineke

10 opmerkingen:

verascrap zei

Hoi Tineke,
ja soms wil het gewoon niet he...gebeurt iedereen wel eens !!!!!!
Maar de tasje is leuk geworden hoor!!
groetjes, vera

creacora zei

de tas is Top meis en idd soms zit je te prutsen he en dan lukt niks gwoon mee ophouden en de volgende keer weer proberen
maar deze tas is supers hoor !!
Groetjes Cora

martina's kaartjes zei

wat een leuke, romantische, sfeervolle creatie ! heel mooi gedaan in die twee tinten werken !
groetjes, martina
x

Crea Astrid zei

Wat eenleuk kadotasje is het geworden. Leuk papier heb je ervoor gebruikt.

Groetjes Astrid.

chantal zei

wouw schitterend tasje tineke
echt super
liefs chantal

Tinie zei

Ik vind het tastje heel goed gelukt hoor!

Succes en groetjes Tinie

Tineke zei

Dank jullie wel hoor dames voor de leuke reacties terwijl ikzelf niet zo tevreden ben ;)

Groetjes Tineke

Thea zei

Hoi Tineke,

Vandaar dat alles zo scheef zit? (hoe zo laat zaterdagavond)
Nee hoor grapje, een heel leuk tasje, mooi door de subtiele kleuren die je hebt gebruikt.

Groetjes Thea

Margreet zei

wauw ik vind m juist prachtig Tineke. Mooie kleurtjes ook.

Liefs margreet

Tineke zei

Dank jullie wel hoor dames! Begin hem nu zelf ook wel leuk te vinden ;)

Groetjes Tineke