Pagina's

vrijdag 24 december 2010

een tasje en een kaartje


goedemorgen allemaal  de kerstkaartjes zijn klaar dus lekker aan de gang geweest met de
`speciale editie Stempel `van Duymelot  klik op : speciale editie stempel om deze leuke stempel te bestellen
de eerste heb ik gebruikt op een tasje het tasje is een mal `Joy`aangezien ik niet van embossing hou
heb ik heb gescrapt het papier wat ik gebruikt heb is van Magnolia van de Jummy for your tummy
collectie de bloemen zijn ook van magnolia verder heb ik wat  brads die vind je hier en ,blaadjes en swirls gebruikt om het af te maken

de kaart,  daarvoor heb ik het leuke papier van Jack & Jill gebruikt
de `Magnolia stempel Speciale Editie die vind je  hier en een leuk `hoekje die vind je niet in de webshop denk dat ze uitverkocht zijn maar voor informatie betreft de hoekjes kun je Astrid mailen
 
bloemetjes om het geheel weer af te maken
nou dit was weer mijn bijdrage voor deze week
ik wil jullie bedanken voor het kijken en voor jullie leuke ,lieve reacties afgelopen jaar
en hoop ook in het volgende jaar weer leuke ideetjes voor jullie te mogen maken 
Wens ik jullie voor nu hele fijne feestdagen toe !!!!
Heel veel groetjes Cora xx`

20 opmerkingen:

PatriciaKleijn zei

Heel erg mooi gemaakt zeg

*Kus Patries*

Tinie zei

Cora ze zijn alle 2 helemaal geweldig!!! Grappige stempel he! Ik ga er zeker meerdere kaarten mee maken.

Bedankt voor je inspiratie en hele fijne dagen toegewenst.

Groetjes Tinie

Neline zei

Allebei zijn ze supersssss!!!!!
De stempel is zooooooo leuk;)
groetjes
Neline

Frosien zei

Het ziet er mooi uit, een prachtig kadoosje en kaart. groetjes frosien

creacora zei

dank je wel Patricia !

groetjes Cora

creacora zei

dank je wel Tinie ik hoop idd dat jullie weer inspiratie opdoen van onze kaarten en werkjes
ook voor jou hele fijne dagen !

Groetjes Cora

creacora zei

dank je wel Neline !!!en bedankt voor je leuke reactie op mijn eigen blog !

Groetjes Cora

creacora zei

dank je wel Frosien bedankt voor je leuke reactie !

Groetjes Cora

verascrap zei

Hoi Cora,
Wat een leuke dingen heb je weer gemaakt met de stempel, vind de tasje erg leuk hoor!!
Super gedaan.
Fijne Feestdagen en een creatief 2011.
groetjes, vera

Tineke zei

Wauw Cora supergaaf allebei! Toppie hoor.
Ik wens jou ook hele fijne feestdagen en een gezond en creatief 2011.

Groetjes Tineke

creacora zei

dank je Vera voor je lieve complimenten
ook voor jou en je gezin hele fijne dagen !!

Groetjes Cora

creacora zei

dank je wel Tineke !!
ook voor jou fijne feestdagen met je gezin !
Groetjes Cora

chantal zei

wouw schitterend tasje en kaartje cora
erg leuk gedaan
jullie ook hele fijne feestdagen gewenst
liefs chantal

creacora zei

dank je wel Chantal !!

Groetjes en fijne dagen allemaal !!
niet te veel eten allemaal want die kilo`s moeten er ook weer af en dat is niet zo makkelijk hihi

xx Cora

Jokecreatief zei

Wat een mooi kaartje en kadotasje.
De stempel is hééél mooi.
Ga er in het weekend een mooi kaartje mee maken.

groet Joke.

Jacqueline (Sjakkie) zei

Je creaties zijn weer super mooi Cora.
Nogmaals fijne dagen!
Groetjes van Jacqueline

elly zei

wouwwwwwwwwww dat tasje is erg GAAF, mooi gemaakt hoor
en de kaart is ook toppie
groetjes elly
en fijne kerstdagen

creacora zei

dank je wel Joke ben benieuwd meis kom zeker effe kijken ! groetjes Cora

creacora zei

dank je wel Jaqueline !!

jij ook hihi we blijven aan de gang he

Groetjes Cora

creacora zei

dank je wel Elly ook fijne 2e kerstdag !

groetjes Cora