Pagina's

zaterdag 11 december 2010

Froosty with snowflake

Vandaag ben ik aan de beurt om een kaart te plaatsen:)
Ik heb een kaart gemaakt nav de wedstrijd sketch



De sneeuwpop is van vorig jaar, maar blijft nog steeds een hele leuk stempel.
Ik heb hem ingekleurd met de copics. Het scrappapier heb ik met de naaimachine een stikseltje gegeven. Verder nog verschillende "snowflakes", en een stukje bolletjes lint.
De tekststempel komt uit een oudere serie van Magnolia. De randen van het afdrukje heb ik gestempeld met de snowflakes stempel uit de kerstserie van dit jaar.

Allemaal bedankt weer voor het langskomen!
Een gezellige dag
groetjes
Neline

10 opmerkingen:

Anneke. zei

Wauw, prachtige kaart! Mooi ingekleurd.
Groetjes Anneke.

chantal zei

schitterende kaart neline
erg leuk gedaan
liefs chantal

Tineke zei

Ik vind hem helemaal toppie Neline! Mooie kleurtjes papier en ook zo mooi ingekleurd.

Fijn weekend
Groetjes Tineke

Tinie zei

Zo lief in deze kleuren he!!! Geweldige mooie kaart. Bedankt voor jullie inspiratie!

Fijn weekend en groetjes Tinie

creacora zei

een toppertje weer Neline !!!

Groetjes Cora

Anke zei

Hij is prachtig. Die sneeuwpop blijft leuk.
liefs Tessa

Mandy's Magnolia cards zei

heel erg moooi gemaakt!!
Groetjes Mandy

Crea Astrid zei

Wat een mooie lieve kerstkaart is dit geworden, Neline. Mooi ook zo helemaal in het blauw.

Groetjes Astrid.

Elly zei

Oh wat een mooitje is dat geworden Neline. Zo mooi zacht van kleur en winters. Super!!

groetjes, Elly

Margreet zei

wat n lief kaartje weer neline, heel mooi papier ook en indd t blijft wel een schattig stempeltje

Liefs margreet