Pagina's

woensdag 4 april 2012

3 kadozakjes

Goeie morgen allemaal,
Wel later dan gewend hier toch nog even n berichtje van mij. Gister kwam er onverwachts iets tussen en was ik erg laat thuis dus ben ik er niet meer aan toe gekomen om iets te plaatsen. Dus nu toch nog maar even snel voor Vera weer n prachtige creatie aan jullie laat zien.
Ik heb laatst toen ik bij Astrid in de winkel was een paar prachtige vellen van het pion papier meegenomen waaronder dus deze vintage afbeeldingen.
Ik moest voor mijn buurvrouw een aantal kadozakjes maken. Dus deze keer iets heel anders dan n stempelkaartje.

Het design papier is van marianne design net als het rozenlint. De roosjes en het kant is uit eigen voorraad.

9 opmerkingen:

creacora zei

Wow die zien er schitterend uit Margreet !!!
Mooi papier he ga er zo nog wat van bestellen hihi

Groetjes Cora

Liberta zei

ziet er heel gaaf uit.
Leuk om cadeau te doen maar nog leuker om te krijgen.

Liefs, Lieb

roelie zei

hele mooie zakjes

gr roelie S

mariska zei

Ze zien er schitterend uit!
Erg mooi gemaakt :D

Liefs mariska

Chantal zei

Wauw Margreet, het zijn idd werkelijk schitterende kadotasjes geworden!!!! Lieve groetjes, chantal

Tineke zei

Wat supergave kado tasjes Margreet, echt heel mooi gemaakt!

Groetjes Tineke

verascrap zei

Hoi Margreet,
wat een leuke kado tasjes, super gedaan.
groetjes, vera

Cathy zei

Supermooi!!!

Marga50 zei

Hoi Margreet wat een hele leuke kadozakjes heb je gemaakt. super.!!!
Groetjes Marga.