Pagina's

maandag 16 april 2012

Congratulations


Hallo allemaal,

Een beetje later dan dat jullie van mij gewend zijn hier mijn bijdrage voor het blog van deze week.
Ik kreeg van een collega de opdracht om een verjaardag kaartje te maken voor zijn zus, en dat is dus deze kaart geworden. De kaart mocht vrij eenvoudig blijven, zo gezegd zo gedaan LOL.


Heb voor deze kaart wit en roze linnenkarton gebruikt en een stempel van Mo Manning.
Verder wat roosjes en een tekststempel en dat was dan de voorkant van de kaart ;-). Omdat ik hem toch wel vrij eenvoudig vind heb ik besloten om dan ook maar de binnenkant te bewerken en dat kunnen jullie op de 1e foto zien (klik er even op dan zie je het iets duidelijker)


Tot slot weer een close-up van het afdrukje ingekleurd met de volgende kleurnummers van de copics:
E21,E41,E42,E43 en E51
RV21,R32 en R81
C0 en C1
G82 en YG93

Dit was dan weer mijn bijdrage voor deze week, denken jullie ook nog aan de wedstrijd?

Lieve groetjes
Tineke

8 opmerkingen:

Corrie zei

Hallo Tineke ik vind je kaart weer prachtig schattige kleurtjes ook het is een mooi geheel groetjes corrie

Sinikka zei

Ik herkende je kaart meteen, want ik heb gisteren heel lang op je blog rondgesnuffeld. Zo leuk dat jij niet alle kleren inkleurt. Geeft een heel mooi en special effect.
Gr. Sinikka

Neline zei

Prachtige kaart Tineke! Heerlijk roze;)
groetjes
Neline

Marga50 zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt,maar je stempel is ook zo leuk. Fijne avond ,groetjes Marga.

verascrap zei

Hoi tineke,
wat een mooie kaart heb je weer gemaakt, leuk met al dat roze.....en dat afdrukje is super gaaf!!
groetjes, Vera

creacora zei

Een hele mooie weer Tineke wat een super gave kaart !!!

Groetjes Cora

Margreet zei

o wat n superlief kaartje weer tineke, en zo luek he die stempels van momanning
Groetjes margreet

Cathy zei

Heel erg lief!