Pagina's

maandag 9 april 2012

Happy Birthday!


Hallo allemaal,

Allereerst iedereen nog een hele fijne 2e paasdag gewenst, alleen het weer had wel iets beter mogen zijn, maar ja heeft ook zijn voordeel kunnen we lekker freubelen LOL.
Vandaag wil ik jullie een easel taart kaart laten zien die ik het afgelopen weekend eindelijk eens heb gemaakt, deze stond al een tijdje op mijn lijstje om te maken.


Het papier wat ik heb gebruikt is van Bo Bunny "Enchanted" ik weet niet of Astrid deze in de winkel heeft maar je kan haar natuurlijk altijd even mailen.
Verde wit, oranje en zwart linnenkarton, kaarsjes (Blokker), bloemen, parels. craftable van Marianne Design en lint gebruikt.


Tot slot een close-up van het afdrukje ingekleurd met de volgende copics:
E21,E41,E42,E43,E44 en E51
YR02 en YR07
C0 en C1

Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot de volgende post.
p.s. ik heb een CANDY op mijn blog staan ;-)

Lieve groetjes
Tineke

13 opmerkingen:

Henny zei

Erg mooi Tineke. Veel werk lijkt me, maar het resultaat is er dan ook naar.

Groetjes Henny.

Sandra zei

Wauw Tineke wat is deze gaaf zeg, toevallig heb ik er ook een gemaakt afgelopen weekend voor de challenge van deze maand!!
Erg mooie kleuren combi ook dat oranje met zwart!!
Groetjes Sandra

Pouwla zei

Prachtig kaartje!

groetjes Pouwla.

creacora zei

O Geweldig deze `taartkaart `hihi wat een naam he ik vind hem echt prachtig wat een orginele kleuren heb je gebruikt !!Een kanjer !!

Groetjes Cora

Neline zei

Geweldig, wat een gave taartkaart!
Heel mooi gedaan.
groetjes
Neline

Corrie zei

Hij is super je taart kaart en héél mooi gemaakt groetjes Corrie

Marrie zei

Hallo Tineke,

Wat een geweldige kaart is dit super mooi gemaakt.

Groetjes Marrie

Sandra zei

superkaart hoor
gr sandra

GerJanne zei

Hoi Tineke,

wat een super geweldig kaartje! Toen ik net een blog had, zag ik deze kaartjes vaker, maar het ziet er zo ingewikkeld uit, dat ik er nog nooit aan begonnen ben. Deze van jou is echt fantastisch. Ik ga eens kijekn bij je candy....ik heb er ook één op mijn blog staan.

groetjes,

GerJanne

Joke zei

Leuk taartkaartje erg veel werk maar het resultaat is erg mooi heb er vorig jaar 2 achter elkaar gemaakt .
groetjes Joke

verascrap zei

Hoi Tineke,
Wat een prachtige easelkaart/taartkaart heb je gemaakt, super hoor!! Aparte kleuren zo.
groetjes, vera

Tineke zei

Dank jullie wel meiden voor de leuke reacties!

Groetjes Tineke

Cathy zei

Prachtig: heerlijke kleurencombinatie!