Pagina's

maandag 2 april 2012

Easelcard


Hallo lieve blogvolgers,

Ik ben er ook weer, vorige week kon ik geen kaartje plaatsen omdat ik ziek was en geen puf had om een kaartje te maken. Maar vandaag kan ik jullie weer iets laten zien.
Gisteren is de nieuwe wedstrijd van start gegaan en dit is mijn voorbeeldkaartje geworden, jullie kunnen allemaal meedoen want de opdracht is om een easelcard te maken en voor de rest ben je helemaal vrij!

Af en toe heb ik wel eens zin om met wat andere kleurtjes te werken ;-) dus ditmaal maar een oranje en groen tevoorschijn gehaald.
Het DP papier is van Echo Park "Victorian Garden"
Verder een craftable van Marianne Design gebruikt en voor de nieuwe artikelen van Marianne kijk je HIER in de webwinkel.


Heb verder nog oranje bloemen en plakparels gebruikt.
Tilda heb ik ingekleurd met de volgende copics:
E21,E41,E42,E43 en E51
C0 en C1
YG91
YR02 en YR07

Ben benieuwd naar wat jullie ervan vinden, in het echie is ie nog veel mooier, had wat problemen met het fotograferen.

Lieve groetjes
Tineke

9 opmerkingen:

Mary's Creatieve verslavings Blog zei

Wat een heerlijk en lief vrolijk kaartje Tineke, prachtig,

groetjes,

Mary

Nellie zei

Wat een schitterend kaartje!! Lekker vrolijk met die kleurtjes!!

Groetjes, Nellie

creacora zei

o wat een mooierd heerlijk die felle kleurrijke kleurtjes !! !!

Groetjes Cora

Ankie vd Polder zei

Wat een leuk vrolijk kaartje! Groetjes, Ankie

verascrap zei

Hoi Tineke,
Ik vind je easelkaart heel mooi, en de kleuren zijn super....inderdaad eens heel wat anders.
groetjes, vera

Engelchen zei

waow, super kaartje :)

Groetjes Geesje

Tineke zei

Dank jullie wel hoor meiden!

Groetjes Tineke

Margreet zei

wat n mooi easelkaartje heb je gemaakt tineke

Groetjes margreet

Cathy zei

Wat een heerlijke kleuren!!!!