Pagina's

donderdag 12 april 2012

Tilda catching stars

Ik wil jullie vandaag de kaart laten zien die ik als voorbeeld voor de TOMIC had gemaakt.

De bedoeling was om een criss cross card te maken.
Ik heb Tilda catching stars uit de princess and princesses collection gebruikt en ingekleurd met distress ink.

Het jurkje: victorian velvet
haar: antique linen, walnut stain.
gezicht: tattered rose en vintage photo

Het papier is van Pion, de serie "studio of memories" heb ik gebruikt.

Het schattige witte kantrandje is een nieuwe doo hickey van Magnolia, het is de heart flower lace.
Verder nog de so wrapped lovely tag, heart swirl en de star tag gebruikt. 
Nog wat roosjes en een creamotion photoframe.

Ik wil jullie een fijne dag toewensen.
Bedankt voor de trouwe bezoekjes en berichtjes.

groetjes
Neline

15 opmerkingen:

Nellie zei

Wat een prachtig kaartje!! Mooi papier en mooi ingekleurd!!

Groetjes, Nellie

Anoniem zei

Wat een schitterende kaart.Groetjes Joke

Chantal zei

Ik vind je kaart werkelijk fantastisch Neline, wat een supermooie details ook! Lieve groetjes, chantal

creacora zei

Wat een super mooie weer Neline wat leuk die Tilda met blond haar ik doe haar meestal donker haar maar ach blond is ook leuk ,eens proberen de volgende keer ! je kaart is Top meis !

Groetjes Cora

Lia zei

Wauw, wat een geweldige leuke kaart heb je gemaakt, leuk model, mooi ingekleurd en mooie details,
groetjes Lia

Tineke zei

Ik vind hem nog steeds keigaaf Neline, mooie kleuren en schitterende details!

Groetjes Tineke

Joke zei

Prachtige kaart leuke kleuren en leuk model.
groetjes Joke

arjette zei

Wauuwwww wat ontzettend mooi weer zeg, geweldig!!!! Wat een mooie kleurtjes, en je stempel is zoooo mooi ingekleurd!!!

gr. arjette.

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een geweldig mooi kaartje Neline, erg leuk!
Groetjes van Jacqueline

Christina C. zei

What a treasure, Neline!!!! Adore this magnificent creation!

Marga50 zei

Wat een prachtige kaart Neline. Groetjes Marga.

verascrap zei

Hoi Neline,
ik had je kaart al op tomic gezien, en het is prachtig hoor.
Heel mooi gedaan!!
groetjes, vera

Cathy zei

Wat een pracht om naar te kijken!

Margreet zei

o geweldig zeg! echt n prachtig kaartje hoor.
Groetjes margreet

Cathy zei

Supermooi!!!