Pagina's

dinsdag 17 april 2012

Tentkaartje

Hallo allemaal,
Het is weer dinsdag dus weer tijd voor n kaartje van mij. Ik heb deze keer een stempel gebruikt uit de nieuwe magnolia serie die binnenkort uitkomt.
Ik heb gekozen voor een tentkaart. Aan de binnenkant heb ik een al wat oudere achtergrond gebruikt.


Tilda is ingekleurd met copics alleen de kleurnummers weet ik niet meer want ik kan nergens mn briefje meer vinden.
Ik heb al een aantal voorbeelden gezien met de nieuwe stempels die binnenkort uitkomen en jeetje wat zitten daar weer leuke tussen zeg!
Ik ga dalijk ook weer verder om n oude en n nieuwe stempel te combineren.
Ik ben benieuwd wat jullie er weer van vinden.

13 opmerkingen:

Hanny zei

Super mooie kaart Margreet!!!

Groetjes Hanny.

Neline zei

Wat een super leuke kaart Margreet!
Leuk modelletje.
groetjes
Neline

Marga50 zei

Wat een hele mooie tentkaart heb je gemaakt Margreet. Groetjes en een fijne avond, Marga.

Siw zei

wat n snoepie geweldig leuke kaart margreet!!!

creacora zei

O wat een Mooierd weer Margreet het oude en de nieuwe matchen weer prima samen die nieuwe stempels oooo zo leuk weer !

Groetjes Cora

Nellie zei

Wat een prachtige kaart!! En wat een super gave stempel!!

Groetjes, Nellie

Chantal zei

Ik blijf dit model ook zo prachtig vinden! Je kan er zo mooi diepte mee creëren en dat is bij jou ook zo mooi geworden! En ja.... die stempel is gaaf!!! Lieve groetjes, Chantal

Gerja zei

Super mooi!!

grt. Gerja

Crea-Reneetjeuh zei

wat een leuke kaart en wat is zei schattig zeg lieve kleurtjes!

Crea-Reneetjeuh zei

wat een leuke kaart en wat is zei schattig zeg lieve kleurtjes!

Crea-Reneetjeuh zei

wat een leuke kaart en wat is zei schattig zeg lieve kleurtjes!

roelie zei

prachtig zo met de oude achtergrond

en de nieuwe tilda er bij ook de tent kaart is erg gaaf

gr roelie S

Cathy zei

Prachtig kleurwerk en supermooi kaartje!!!