Pagina's

woensdag 18 april 2012

You are the best friend in the whole world

Hallo allemaal, Zo vandaag ben ik erg vroeg met mijn kaart op het blog te zetten....maar anders heb ik vandaag geen tijd meer...dus....!! Mijn kaart van vandaag is ontstaan uit een uitdaging samen met twee andere knutseldames uit onze freubelclub. De uitdaging was om het magnolia stempel "lilyrose the dragon" van de laatste magnolia collectie "princes and princesses"in te kleuren en een kaart ermee te maken. Nou daar ben ik dus even zoet mee geweest, als laatste klaar en drie afdrukjes gebruikt....kwam ik met dit resultaat. Ik heb dus de "lilyrose the dragon" stempel gebruikt samen met de "Beanstalk Tilda". Alles is ingekleurd met de copic markers nummers: E00-E02-E11-E13-E15-E41-E42-E43-E44-E50-E51-E53-BG93-BG96-BG99-BV20-BV23-BV25-BV29. Het vierkante doily is een stans van Cherry Lynn Designs, en het tekststicker is van Authentique. Deze keer heb ik geen bloemen gebruikt, heb het wel geprobeerd maar vond het er niet bij passen. Het mooie papier is wederom weer van Maja Design. Zijn jullie nieuwsgierig naar de kaarten van de andere dames, ga dan op mijn blog kijken , daar staan ze op . Bedankt voor het kijken en jullie reacties.!! Groetjes, Vera

10 opmerkingen:

Nellie zei

Wat een prachtige kaart en heel mooi ingekleurd!!

Groetjes, Nellie

creacora zei

Nou 3x Scheeprecht zeggen ze he nou de draak is prima gelukt Vera zo ook Tilda en de rest van de kaart het is een Harstikke leuke kaart geworden !!!

Groetjes Cora

Corrie zei

Hallo Vera ik had hem al gezien bij Liesbeth je kaart is prachtig trouwens ook die van Carolien en die van Liesbeth het zijn allemaal kaarten met dezelfde stempel en alle 3 toch heel anders maar die van jou is ook schitterend groetjes Corrie

Crea-Reneetjeuh zei

wat een prachtig lief kaartje zeg!

verascrap zei

Hoi Dames,
Bedankt voor jullie leuke reacties,en Corrie leuk dat je volger bent geworden van de andere twee dames...we gaan binnenkort al weer aan een nieuwe uitdaging beginnen......
groetjes, vera

Tineke zei

Wat een schitterende kaart Vera, mooie kleuren enne alles zo mooi ingekleurd!

Groetjes Tineke

Margreet zei

wat n leuk kaartje heb je weer gemaakt vera
Groetjes margreet

Neline zei

Wat een super leuke kaart Vera! Prachtig ingekleurd!
groetjes
Neline

roelie zei

super leuke kaart met deze draak stempel

gr roelie S

Cathy zei

Heerlijk kaartje: ik vind de draak supermooi ingekleurd!