Pagina's

woensdag 25 april 2012

Sweet Wonderful You

Hallo, Zo het is weer woensdag, dus tijd om een nieuwe creatie van mijn kant te laten zien. Mijn kaart van deze week is gemaakt met papier van pion Design, scrapvellen die verdeeld zijn met 4 vakken van 15 x15 cm, dus kun je meteen beginnen met het combineren van papier. Het stempeltje is van de laatste Magnolia collectie " princes and princesses" en heet "princess welcome tilda", die nog bij Astrid in de webwinkel te bestellen is. Ik heb het weer ingekleurd met de volgende copic nrs: E00-E02-E42-E43-E44-BV0000-BV000-BV00. Op het jurkje en kroontje heb ik witte stickles gebruikt, en de hoekjes en vlinders zijn van Unique. Het sierrandje over de breedte van de kaart is gemaakt met een Crealies stans, en verder heb ik wat roosjes van Marianne Design gebruikt samen met plakparels (ook op de vlinders). Het tekststempel is van een oudere Magnolia serie. Dat was mijn bijdrage voor deze week, jullie kunnen nog meedoen met onze Challenge bij Duymelot t/m 30 April. 1 Mei beginnen we weer met een nieuwe wedstrijd, dus dan zie jullie weer een andere creatie van mij!! Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer!! Groetjes, Vera

8 opmerkingen:

Corrie zei

Wat een mooi kaartje Vera

groetjes Corrie

Ellen zei

Mooi kaartje geworden.

Groetjes, Ellen

Joke zei

Erg mooi kaartje Vera mooie kleurencombie.
groetjes Joke

Nellie zei

Wat een prachtige kaart!!

Groetjes, Nellie

verascrap zei

Hoi meiden, bedankt voor jullie super leuke reacties.
groetjes, vera

creacora zei

Hoi Vera wat een mooi kaartje weer in het paars de hoekjes zijn ook leuk joh , een Toppie kaartje weer meis !!

Groetjes Cora

Carolien zei

Hoi Vera,

Weer een hele mooi kaart hoor!!!

Cathy zei

Wat is alles mooi op elkaar afgestemd!