Pagina's

zondag 29 april 2012

Hallo weer Duymelot volgers,

deze keer een easelkaart met daarop een afbeelding uit de nieuwe Summer Memories serie van Magnolia die je hier kunt vinden.
Wat een schatjes weer die stempels van Magnolia, er zijn er weer genoeg om verliefd op te worden, als je van Magnolia stempels houdt dan hé.

Maar oké, ik heb deze kaart gemaakt voor een jarige dame, namelijk Astrid, voor mij wel een speciaal iemand die afgelopen woensdag (25 april) jarig is geweest.
Ik wist dat Astrid het bijtje ontzettend leuk vond dus was het voor mij niet zo moeilijk om te bedenken welke stempel ik wilde gaan gebruiken.
Ik heb honeybee Tilda ingekleurd met B66 - B63 en B60 E43 - E42 en E40, haar gezichtje met E50- E51 - E21 - E93.
Het groen van het blad is gemaakt met de kleuren  YG91 - 93 - 95  en die van de boom met YG67 - 63 - 91.

Tilda en de bloem Meadow Daisy heb ik uitgeknipt en met 3D foam opgeplakt.
Ik heb deze keer geen design papier gebruikt maar cardstock van Coordinations en een borderpons van Martha Stewart.
De tags zijn gemaakt met Magnolia Doohickes en daarop is gestempeld met stempels van SU.

Het lint aan de tags komt ook bij Creashop Duymelot vandaan evenals het lila met wit gestikte smalle lint wat om het witte satijn lint is geknoopt.
Het metalen hoekje kun je hier vinden.

De sentiment op de onderkaart is gemaakt met 2 ponsenomdat ik deze al had, maar is er een heel mooi alternatief, kijk maar eens hier en het is stukken goedkoper mede doordat het geen brievenbus post is zoals de ponsen en de ponsen zelf zijn best wel duur.  Er is ook een scallop stansje, maar ik weet niet of Astrid die al weer heeft, maar dan zou je haar even kunnen e-mailen.
Dit was het wel weer wat de kaart betreft en ik wil jullie nog bedanken voor de leuke reacties op mijn vorige kaart, bedankt dus.
Ik hoop dat jullie deze ook leuk vinden en dat je er misschien weer wat inspiratie uit kan halen?
Tot volgende week maar weer,

creatief liefs,

Mary

5 opmerkingen:

Marrie zei

Hallo Mary,

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt.
En de nieuwe stempels van Magnolia zijn weer te leuk allemaal.

Groetjes Marrie

Christina C. zei

Mary, this is absolutely gorgeous!!!!
You did an outstanding job coloring this adorable image and you created a fabulous scene for this cute honey bee!

Corrie zei

Wauwwww wat een mooi kaartje

Groetjes Corrie

Sandra zei

wat een superkaartje en wat een mooie kleuren
gr sandra

Cathy zei

Supermooi ingekleurd!!!