Pagina's

vrijdag 27 april 2012


Hoi Allemaal

Het is weer bijna Weekend en wat voor één .
Koninginnedag Voor ons dit jaar best Bijzonder, zoals sommige van jullie
wel weten kom ik uit Veenendaal en idd dit jaar krijgen wij hoog bezoek in
ons stadje , het is erg leuk om te zien hoe het hier steeds meer Oranje kleurt .
We hopen op een beetje mooi weer en een glimp van Hare Majesteit te kunnen opvangen , ik laat het
jullie volgende week weten ...

Nou effe over tot de orde van de dag .
Ik heb Deze kaart gemaakt met een nieuwe stempel uit de ` Summer Memories Collection `van Magnolia ,
Deze zijn nu Pre -Order te bestellen met een leuke korting .
Ik heb haar gekleurd met de Copic Markers .

De zee is een Die van Tim Holtz `
De Vuurtorens zijn ook stempels van `Magnolia`deze komen uit een oudere serie .
Het papier wat ik heb gebruikt is van Maja Design zo ook het `kompas `
Lint ,een meeuw want die horen ook bij Vuurtorens he .
En de tag is ook van magnolia daaraan een bedel en ook dat papier is van Maja.

Nou dit was is weer voor deze keer , bedankt voor het kijken ,
En tot de volgende keer , fijne koninginnedag !!

Groetjes Cora

4 opmerkingen:

Corrie zei

Oh Cora wat een schatje heb je weer gemaakt met de Hollandse kleuren heel mooi groetjes Corrie

Christina C. zei

Ohhhhhhhhhhhh, this is so darling....love this adorable Tilda, colored to perfection! The wave die is gorgeous and I love the two lighthouses. Gorgeous details on this beauty!

verascrap zei

Hoi Cora, pachtige kaart en die vuurtorens erbij zijn leuk.
groetjes, vera

Cathy zei

Wauw, gewoonweg een kunstwerkje!