Pagina's

vrijdag 13 april 2012

Hartelijk Gefeliciteerd




Hoi Allemaal

Het is vandaag vrijdag de 13e dus pas op allemaal he .
Ik ben niet bijgelovig maar je weet maar nooit ...
Ik heb vandaag weer een kaartje voor jullie gemaakt met het mooie papier van `Pion`
Ik heb Tilda With Flowers gebruikt en ik heb haar ingekleurd met Distressinkt

De kleuren die ik heb gebruikt :
Gezicht : Tattered Rose en Vintage Photo.
Haar : Walnut stain , pumice stone.
Jurk en Sokjes : Stormy Sky en Black soot.
Bloemen : Scatered Scraw en vintage photo.

Verder heb ik voor deze kaart de vorm gemaakt met een `Go Kreate `mal
Die past precies door de Cuttlebug.
Nestabilities hart en label eighteen.
Bloemen , vlinder ,gaas ,Filmstrip van Tim Holtz .
Een Hoekje en ik heb alle randen bewerkt met Crackle paint .


Nou dit was ie weer voor vandaag ,bedankt voor het kijken en ook bedankt voor jullie leuke ,lieve
berichtjes die ik heel graag weer lees ..

Groetjes en fijn weekend ! xx Cora

10 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

een heel erg mooie kaart ! mooie kleurtjes, het hartje dat er zo uit hangt, helemaal toppie
grtjs, martina
x

Neline zei

Prachtige kaart Cora! Heel mooi van kleur.
groetjes
Neline

Nellie zei

Wat een mooi kaartje!! Leuke vorm en mooie kleuren!!

Groetjes, Nellie

Marga50 zei

Wat een hele mooie kaart. Super.!!! Groetjes Marga.

verascrap zei

Hoi Cora,
Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt, mooi hoor.
groetjes, vera

Cathy zei

Heerlijk zacht van kleur!

Tineke zei

Cora ik vind hem super, mooie kleuren en leuke details!

Fijn weekend
Groetjes Tineke

creacora zei

dank jullie !!

Margreet zei

wauw cora t is weer zo'n bjoetie, en mooie kleuren ook zeg!
Groetjes margreet

Cathy zei

Prachtig ingekleurd en supermooie afwerking!