Pagina's

donderdag 19 april 2012

Have a sunny day!

Vandaag is het weer mijn beurt om wat te laten zien. 
Ik ben van de week aan de slag gegaan met een nieuwe magnolia stempel die binnenkort in de winkel ligt. 
De serie is weer zo verschrikkelijk leuk! 

 Nu het weer buiten een beetje meewerken, dan komen we helemaal in zomerse sferen;)


Ik heb nog geen idee hoe deze tilda gaat heten.
Ze is ingekleurd met distress ink.
Jurkje: victorian velvet
huid: tattered rose en vintage photo
haar:  antique linen, vintage phote en walnut stain.
De tekst is uit de laatste kit.
Het papier is van My mind's eye
De vorm van de kaart is gestanst met een go kreate mal.

De vlaggetjes en de tag zijn gestanst met een doohickey.

Ik hoop dat jullie mijn bijdrage weer leuk vinden!
Bedankt voor de lieve reakties op onze kaarten.
enne....doen jullie nog mee met de wedstrijd!

Fijne dag vandaag,
groetjes
Neline


9 opmerkingen:

Chantal zei

Wauw Neline, wat een schitterende kaart weer en die vorm is ook helemaal geweldig. Die nieuwe stempel is ook fantastisch zeg! Dat maakt mij nieuwsgierig naar de rest van de stempels hi hi! Lieve groetjes, Chantal

Nellie zei

Wat een prachtige kaart!! Mooie aparte vorm zo!! Leuke stempel, mooi ingekleurd ook en prachtig papier.

Groetjes, Nellie

Crea-Reneetjeuh zei

wat een prachtig kaartje weer en wat een snoezige stempel!

creacora zei

O wat een schatje Neline , Super mooie kaart in deze heerlijke kleurtjes nu nog buiten een beetje meer kleur en Zon !!

Groetjes Cora

roelie zei

prachtig dit zomers kaartje met de nieuwe tilda die ook weer zo gaaf is

gr roelie S

Corrie zei

Wauwww Neline
Wat een super mooi kaartje en dat stempeltje...wat een schatje!
Groetjes Corrie

Soep zei

geweldig mooi gemaaakt
liefs,ans

verascrap zei

Hoi Neline,
wat een super gave kaart zeg, mooie samenstelling en die tilda is heel erg schattig!!
Groetjes, vera

Cathy zei

Een parel!!!