Pagina's

zaterdag 7 april 2012

Teddybear Love

Hallo weer Duymelot fans,

deze keer is de opdracht voor de Duymelot challenge.......... maak een easelcard en zoals Tineke me al mailde .... moet voor jou een makkie zijn, hahaha, tja dat is wat ik normaal al maak.
Dus vond ik dat ik deze dan toch anders moest doen, maar hoe?
Dit is het geworden.
Dit is een Tilda uit de nieuwe Princess and Prince collectie en heet Teddybear Love, wat een schatje he? Was ook weer reuzeleuk om in te kleuren.
De kleuren van de copics zijn deze keer:
Gezichtje: E93 (blush) E50 - 51 - 21 Haren: YR24 - 23 - 21 - Y11 Schoentjes: YG67 - 65 - 63 Beertje: E93 - E35 - 34 - 33 - 31 Jurkje: R39 - 29 - 19 - C3 - 1 - 0 - BG11
Het DP is van Maja Design     
Verder heb ik wit en rood cardstock gebruikt.
De verstopte labeltjes zijn gemaakt met een Magnolia stans  en daarachter heb ik cardstock gedaan en erop DP van Maja.
De roosjes waren wit en heb ik een heel klein iel randje met een rode copic (R27) gegeven en daarna wat blending vloeistof (alcohol) erop gedruppeld waardoor het rood uitvloeit tot wat je nu ziet.
De stempel is de nieuwe stempelset van Nicole en is gestanst met de bijbehorende stans.
Ik heb nog geen tekstje in de band zodat het altijd later nog ingevuld kan worden met vandaag ben je ... jarig of ........... 50 of welke leeftijd dan ook of Sarah etc zo kun je in ieder geval wel van tevoren een kaartje maken.
Mochten jullie zin hebben om een reactie achter te laten zou ik dat echt heel erg leuk vinden, daar geniet ik wel van en tevens wil ik jullie weer bedanken voor alle berichtjes die jullie bij ons achterlaten,

tot de volgende keer maar weer,

creatief liefs,

Mary

8 opmerkingen:

Welkom bij Happy Stamper zei

ooh wat een plaatje zeg, echt heel lief,

lieve groetjes
angelique

Nellie zei

Wat een schitterende kaart!!

Groetjes, Nellie

Joke zei

Wat een prachtige kaart rood is niet mijn kleur maar ik vind hem helemaal geweldig.
groetjes Joke

roelie zei

prachtige easelkaart

met al die mooie detai,s er bij

een plaatje hoor net als de tilda weer natuurlijk erg mooi ingekleurd

gr roelie S

Tineke zei

Ik vind hem helemaal super Mary en leuk dat je onze mailwisseling ook even hebt vermeld hihihiihihhi.

Fijne 2e paasdag
xxxTineke

Henny zei

Prachtige easelkaart Mary. Mooi gedaan met deze stanzen en een erg leuke Tilda heb je gebruikt.

Groetjes Henny.

verascrap zei

Hoi Mary,
Super easelkaart heb je gemaakt.
groetjes, vera

Cathy zei

Supermooi!