Pagina's

woensdag 4 april 2012

Wedstrijd kaart

Hallo allemaal, Zo jullie hebben vandaag veel te kijken...eerst nog wat van margreet en nu weer van mij !! Ik weet niet wat het is maar ik heb moeite met op het blog te komen....en mijn geduld is ook niet alles vandaag.....maar ik ben dan toch.... hihhihihihi. Maar eindelijk is hier mijn creatie voor deze week, het is mijn voorbeeldkaart voor de nieuwe wedstrijd hier bij Duymelot , met het thema "Easelkaart".Helaas had ik geen tijd om wat anders te maken om samen met deze te laten zien.
Mijn Easelkaart heb ik gemaakt met papier van Maja Design, van de serie crea diem...met mooie blauwe tinten. Het stempeltje is van de Magnolia collectie "princes and princesses" en heet"sweet princess tilda". Ik heb het ingekleurd met de volgende copic markers: E00-E02-E40-E41-E42-E43-W00-W0-W1-W2-W3-Y21-Y23-Y26-B0000-B000-B00. Het ovale vorm van de tilda en ook de tekst heb ik gemaakt met een nieuwe spellbinder stans, en op bepaalde plekken rondom heb ik wat plakparels aangebracht. Verder heb ik nog gebruikt: roosjes, stickles,plakparels en takjes. Dat was mijn bijdrage weer voor vandaag, bedankt voor het kijken en jullie reacties. Groetjes, Vera

9 opmerkingen:

mariska zei

Wat een schitterende kaart heb je gemaakt Vera. Heel erg mooi :D

Liefs mariska

Carolien zei

Hoi Vera,

Het is een schitterende kaart hoor!!! En mooie kleuren. Ook heb je de tekst leuk gedaan!!!!

Groetjes Carolien

Marrie zei

Hallo Vera,

Wat een lief kaartje heb je gemaakt.
En wat is die Spellbinder geweldig mooi he.

Groetjes Marrie

creacora zei

Ik vind het een KANJER Vera leuke kleurencombi dat grijs/lichtblauw ik vind dat wel een sjieke uitstraling hebben en dat past dan weer prima bij het stempeltje !!
dus al met al een Toppie kaart !

Groetjes cora

Joke zei

wat een prachtige kaart mooi in de kleur blauw.
groetjes Joke

Tineke zei

Ik vind hem schitterend Vera, de kleuren spreken mij ook heel erg aan!

Groetjes Tineke

Cathy zei

Heel erg leuk dat alles perfect bij elkaar past. Heel erg mooi!!!

roelie zei

super mooi

ook het scrap papier van maja vind die kleur blauw super mooi

de tilda ook weer gaaf natuurlijk

het frame is ook mooi

gr roelie S

Marga50 zei

Een hele mooie kaart heb je gnmaakt. Groetjes marga