Pagina's

vrijdag 20 april 2012

Het is een bee - zondere dag


Hoi Allemaal

Het is vandaag Vrijdag dus weer mijn dag om jullie wat te laten zien .
Ik heb Tilda als bij gekozen dat is zo`n leukerd .
Ze is van de allernieuwste serie heel binnenkort te Pre-orderen .


Ik heb haar gekleurd met Copic Markers .
De Vleugels heb ik bewerkt met Stickles `frosted Lace`.
De tekst is van een blad `Pion papier`
Het papier is ook van Pion ,wat een prachtige serie is dit toch .

Verder heb ik wat kant gebruikt en lekker veel bloemen ,
Wat Candeliers , en de vlinders zijn ook van Pion .
De tag die een beetje verstopt zit is van Magnolia en heet `Heart Tag `
en er hangt een vlinder bedeltje aan .

Nou dit was ie weer ik hoop dat jullie het een leuke bijdrage vinden.
Wens ik jullie een heel fijn weekend en tot de volgende keer weer !

Groetjes Cora

9 opmerkingen:

Joke zei

Erg mooi kaartje leuk stempeltje en erg leuk gedaan zo met de tekst.
groetjes joke

Sandra zei

wat een superleuk kaartje met een superleuke stempel
gr sandra

Neline zei

Wat een gaaf kaartje en het stempeltje is natuurlijk helemaal geweldig! Supers gedaan hoor.
groetjes
Neline

Nellie zei

Wat een schitterend kaartje!!

Groetjes, Nellie

Hanny zei

Wat een super leuke kaart Cora!!

Groetjes Hanny.

Christina C. zei

Spectacular card, Cora!!!! I love how you did the sentiment....stunning and very creative! Your coloring of this cute Tilda is gorgeous, as are all the luscious details. Love the lace around the circle die cut!

Tineke zei

Het is een Bee zonder kaartje Cora, vind hem schitterend!

Groetjes Tineke

Marga50 zei

Wat een schat van een kaart. Groetjes Marga.

verascrap zei

Hoi Cora,
Hele mooie kaart en een super gave tilda!!
Groetjes, vera