Pagina's

zondag 18 november 2012

Een opkikkertje met dokter Bo


Goedemorgen allemaal,

Ik wil jullie hartelijk danken voor jullie lieve reacties op mijn witte voorbeeldkaart van onze wedstrijd november! Ik vond dit superleuk om te lezen!

Vandaag wil ik jullie eens niet een Magnolia-kaartje laten zien, maar een rond easelkaartje met Teddybo. Dit is een digitale stempel. Ik heb dit easelkaartje gemaakt voor een vriendin die toentertijd in de lappenmand zat en wel een opkikkertje kon gebruiken.


Ik heb gebruik gemaakt van de Grand Nestabilities van Spellbinders Scalop Circle en Circle en ook de sterren zijn van Nestabilitie. Het papier is van Echo Park This and That Charming. Astrid verkoopt ook Echo Park, dus staat het er even niet bij: je kan haar altijd een mailtje sturen. Het lint en kant komt uit eigen vooraard en de bloemen zijn van Wild Orchid Craft en de besjes van Magnolia en te koop bij Creashop Duymelot. Verder heb ik een tekststempel van Marianne Design gebruikt en de prachtige swirl van de Magnolia Doohicky. De bedeltjes zijn een dokterskoffertje en onderop een klein fruitmandje, want ik heb er een appeltje, peer en kersjes opgeplakt. Alle randjes heb ik vervolgens beïnkt met distress Walnut Stain en ik heb mijn afdrukje ingekleurd met mijn favoriete copic markers.

Mijn kleurnummers die ik gebruikt heb, zijn:
Beer: E33,35,37
Groen: YG95,97,99
Creme: E40,41,42

Ik wens jullie allemaal nog een prettige zondag! Denken jullie nog aan onze wedstrijd november (klik op de foto hier rechts om er rechtstreeks naar toe te gaan). Je hebt nog tot eind november om mee te doen!

Lieve groetjes, Chantal

15 opmerkingen:

Sinikka zei

Die is leuk!!! Hele leuke digi, mooi met de sterren en de tag.
Gr. Sinikka

Anoniem zei

Wow, wat een schitterend kaartje! Heel erg mooi gemaakt. Je vriendin voelde zich vast gelijk een stuk beter toen ze dit kaartje kreeg!
Schitterende digi ook. Ik kan zelf niet goed met digi's overweg helaas, krijg ze nooit goed uitgeprint.

Groetjes,
Nicole

Margreet zei

Wat een prachtig kaartje
Groetjes Margreet

Sandra zei

erg leuk
gr sandra

ellyscard creatief zei

Wat een prachtig kaartje.
Gr Elly

Nellie zei

Wat een schitterende kaart!! En wat een leuke digi-stempel!! Mooi ingekleurd!!

Groetjes, Nellie

Diana zei

Prachtig Chantal! Leuk zo'n ronde easelkaart.
Groetjes Diana.

verascrap zei

Hoi Chantal,
Wat een mooie kaart weer, leuk die vorm en die digi stamp is geweldig.
Groetjes, Vera

Anita Meijer zei

Wat een schitterende kaart Chantal, ik vind hem prachtig.
Liefs van Anita

creacora zei

Hoi hoi

een geweldige
easel Chantal lekker vrolijk als je daar niet van opkikkert !

Groetjes Cora

Anoniem zei

Die is echt geweldig leuk zeg. En van die super leuke kleuren. Echt een keer iets heel anders.
groetjes Joke

Neline zei

Wat een leuke kaart zeg! Gaaf van kleur ook.
groetjes
Neline

Muuske zei

Hele mooie kaart Chantal,en de kleur vind ik ook mooi zie je niet zo gauw dat er kaartjes gemaakt word met geel is een keer heel anders.groetjes Margo.

Marga50 zei

Wauwwwwwww wat een hele mooie opkikker kaart Chantal, wat een mooie kleuren heb je gebruikt. Groetjes Marga.

Mary's Creatieve verslavings Blog zei

Hoi Chantal.

ik loop een beetje achter, sorry hoor, maar wat een ontzettend lieve kaart met Teddy,

creatief liefs,

Mary