Pagina's

woensdag 28 november 2012

Joyful Noel

Hallo allemaal,
Het is weer woensdag...dus mijn dag om een nieuwe creatie met jullie te delen.
Mijn kaart is gemaakt met papier uit het paperpad van Maja Design "Vintage Winter", deze is van verleden jaar.....maar blijft favoriet.
Ook het stempel/afdrukje is van verleden jaar, van het Magnolia Collectie "Sweet Christmas Dreams" en heet Tilda with candycone.
Deze had ik verleden jaar ook ingekleurd maar niets mee gedaan, en aangezien ik deze week twee kaarten moest maken, was het even makkelijk om wat met deze  afdrukje te doen.
Daardoor heb ik helaas geen copic nrs voor jullie !!
De sierrandjes zijn gemaakt met een stans van Crealies, de swirls zijn van prima marketing, de ronde tekst is ook van Maja design, en verder heb ik nog roosjes, asters,plakparels, bruin satijnen strikjes en stickles gebruikt...en natuurlijk creme bazill cardstock.

Dat was het voor vandaag , jullie hebben nog een paar dagen voor onze challenge van November.......dus doe gezellig mee !! Zaterdag begint er weer een nieuwe challenge...dan zien jullie weer  een nieuwe creatie van mij voorbij komen !!
Tot dan!!
Groetjes, Vera

7 opmerkingen:

jolanda zei

mooi kaartje

Neline zei

Prachtige kaart Vera,
groetjes
Neline

Marga50 zei

Wat een hele mooie kaart Vera. Groetjes Marga.

Muuske zei

Prachtige kaart mooie bloementoef.groetjes Margo.

Carolien zei

Weer een prachtige kaart Vera!! Mooi die bloemen met die strikjes leuk gedaan zeg!!!

Groetjes Carolien

Margreet zei

mooi kaartje heb je weer gemaakt vera
liefs Margreet

Chantal zei

Zo zeg Vera dit is weer een schitterende kaart zeg! Lieve groetjes, Chantal