Pagina's

donderdag 8 november 2012

Santa is coming....

Het is alweer donderdag en mijn beurt om wat te laten zien.
Ik heb een witte kaart gemaakt........
............met de Santa Wishful Bench uit de Christmas Story 2012. 
Ik wilde 'm eigenlijk met een kerstman stempelen, maar vond de stempel zo alleen ook al heel mooi. 
Ik heb het afdrukje met de distress markers ingekleurd 
(antique linen, walnut stain, vintage photo en black soot)

De randen zijn gestempeld met de holy swirl uit deze serie

Het papier wat ik gebruikt heb is de "old Monogram" van Magnolia.

Ik heb verschillende doo hickey's gebruikt:
scalloped tag
poinsettia
spruce twigs
hellebores

De tekst is al een oudje van Magnolia.

Ik hoop dat jullie mijn bijdrage weer leuk vinden:)
Bedankt voor jullie bezoekjes en reacties!

fijne dag vandaag,
groetjes
Neline


10 opmerkingen:

Sandra zei

leuk kaartje
gr sandra

verascrap zei

Hoi Neline,
Wat een prachtige kaart en ik vind het zo ook mooi, zonder en kerstman...eens wat anders!!
Toppie!!
groetjes, vera

creacora zei

Ik dacht gelijk He waar is de kerstman maar nu ik het beter bekijk is alles is afwachting van de kerstman heel erg leuk bedacht Neline harstikke leuke details en mooie doohickeys heb je gebruikt !!

Groetjes en de kerstman ... die is al bijna onderweg hihi
xx Cora

Annemarie en Merit zei

Hoi Neline,

Wat ontzettend knap om deze kaart zo te maken dat hij toch heel erg je aandacht trekt....en voor je het weet zit die kerstmans erop....dus ik moet een beetje doorwerken..

;liefs annemarie en merit

Chantal zei

Wauw Neline, een heel mooi en smaakvol kaartje zeg!!! SChitterend geheel! Lieve groetjes, Chantal

Joke zei

Wauw wat een stijlvol kaartje alleen ik mis de kerstman ha ha.
groetjes Joke

ellyscard creatief zei

Heel mooi gedaan .
Gr, Elly

Muuske zei

Hele mooie kaart en leuk zonder de kerstman.groetjes Margo.

Wanda zei

Echt leuk kaartje en de meubels zijn prachtig ingekleurd!
Wanda

Mary's Creatieve verslavings Blog zei

Hoi Neline,

ja waarom altijd die kerstman, dit zegt genoeg, echt heel leuk bedacht hoor.
Hij is prachtig!!

Creatief liefs,

Mary