Pagina's

zaterdag 24 november 2012

Let it snow ......

Hallo weer allemaal,

voor mij geen afscheid hoor, ik blijf nog wel even kaartjes plaatsten of jullie nou willen of niet ........ hahahaha.
Nee, geintje,  ik heb deze keer een kaart voor jullie zonder een magnolia maar met een digistamp van Wee.
Ik heb geen idee meer hoe ze heet maar ik vind het een schatje......
Ik heb haar gekleurd met mijn copics en helaas, ik heb geen kleurnummers voor jullie, dan moet ik gaan gokken.
Na het kleuren heb ik haar uitgeknipt en een nieuw touwtje gemaakt voor aan haar slee met de muis.
Met de nestabillities heb ik uit cardstock en Vintage winter Maja papier van vorig jaar scallop circles uitgestanst en haar daarop geplakt en daarachter een soort kant wat Astrid in haar winkel had of heeft, het waren toen uitverkoop zakjes en je kunt vragen of ze die nog heeft..... en daardoorheen heb ik satijn lint geregen.
De sneeuw is uit eigen voorraad waar ik glitter doorheen had gedaan.

De sneeuwvlok is een eigen creatie d.m.v. een pons (burst) en daarop heb ik strass en plakparels geplakt. Beiden heeft Astrid in de winkel alleen staat het nog niet on de webwinkel dus zou je dit willen kopen, vraag Astrid er dan even naar.
Het envelopje is ook een eigen maaksel van kraft papier.
De metalen hoekjes  die ik gebruikt heb vind je hier.
De bloem die je ziet heb ik gemaakt uit gescheurd papier en de "glazen" chandelier is van Magnolia en die vind je hier in de webwinkel, deze zijn zo leuk om mee te werken.

Dan heb ik ook nog verbandgaas gebruikt en ook dit blijft leuk om te doen.
En uiteraard zou ik bijna zeggen ...... heb ik alles geïnkt met Ranger distress inkt in de kleur Vintage Photo
Nou ik hoop dat jullie dit weer leuk vinden en dat ik misschien weer wat ideetjes heb neer kunnen zetten?

Heel fijn weekend en creatief liefs,

Mary








   

15 opmerkingen:

Sandra zei

wat een erg mooi superleuk kaartje
helemaal te gek
gr sandra

ellyscard creatief zei

Wat een geweldig mooi kaartje.
Je hebt erg mooie kleuren gebruikt.
Gr Elly

Margreet zei

Wat een prachtig kaartje
Groetjes Margreet

Miranda Slagboom-de Groot zei

Hij is prachtig.
Groetjes Miranda

Ine zei

Wauw prachitg!!!!!!

groetjes Ine

Marga50 zei

Wauwwwwww prachtige kaart heb je gemaakt. Ik ben weg van je hele mooie gehaakte rand, super.! Groetjes Marga.

Chantal zei

Wauw Mary! Je weestampstempel is gewelidg uitgevoerd meis!!! Super met dat gehaakte! Lieve groetjes, Chantal

Muuske zei

Prachtige kaart veel mooie details.groetjes Margo.

Anita Meijer zei

Super Mary wat je ons hier laat zien, echt helemaal te gek.
Liefs van Anita

Prettypresents zei

Mary,

Wat is ie weer mooi. Erg leuk zoals het lint is verwerkt in de kaart en de slee.

Bedankt voor de inspiratie.

Groetjes,
Nanda

Tineke zei

Wauw Mary hij is weer schitterend!
Jij ook een fijn weekend.

Groetjes Tineke

Sarah - Crea S zei

Knap! Mooie kleurcombinaties!

Neline zei

Wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt!!
groetjes
Neline

verascrap zei

Hoi Mary,
Een prachtige kaart hoor, leuke afdrukje.
groetjes, vera

Margreet zei

wauw Mary, wat heb je dat weer prachtig gemaakt
Liefs Margreet