Pagina's

dinsdag 20 november 2012

label kaartje

Hoi hoi,
Hier weer eens een label kaartje van mij. Ik heb deze keer als afbeeldig een edwin gekozen uit de nieuwste kerst serie.
Het papier wat ik gebruikt heb is van simple stories. Ik heb edwin met copics ingekleurd.
lantaarn E74,71,YR23,21,20 zak E43,42,41 gezicht E50,51,53,93 kleiding R59,46,37,35,29 bont N0,1,2
haar E27,25,23 gesp Y28,26 Schoenen N7,5,4,3,2
Ik heb ook een aantal stansen gebruikt, zoals de doohickey hekje en een kerstboom van marianne design en een swirl van cheery lynn en de lantaarn van tim holtz. In de lantaarn heb ik stickels gebruikt om een licht effect te geven. Het kant en de bedel is uit eigen voorraad.
Bedankt allemaal weer voor jullie reacties op mijn saturated canary kaartje van vorige week.

8 opmerkingen:

Sandra zei

wat een schatje
gr sandra

Anita Meijer zei

Wat is die prachtig geworden Margreet. Ik vind hem super.
Liefs van Anita

Chantal zei

Ik vind je labelkaart helemaal super de puper meis!!!! Schitterend! Lieve groetjes, chantal

Mary's Creatieve verslavings Blog zei

Hoi Margreet,

wat een ontzettend lief labelkaartje, mooiiiiii

Creatief liefs,

Mary

Nellie zei

Schitterende label!!

Groetjes, Nellie

Tineke zei

Wat een superleuke label Margreet!

Groetjes Tineke

verascrap zei

Hoi Margreet,
Wat een leuke label heb je gemaakt, en die edwin is super!!
groetjes, vera

Muuske zei

Mooie labelkaart.groetjes Margo.