Pagina's

dinsdag 13 november 2012

Saturated Canary Ochard

H,oi iedereen,
Ik heb voor deze week een kaartje met een saturated canary gemaakt. Ik heb het prachtige papier van maja design gebruikt wat je *HIER* kan vinden.
De afdruk is met copics ingekleurd: E50,51,53,93 haar E59,37,19,9,YR14 Jurk:BG99,96,93,90YR27,24,23,21 Tak met appels E47.8 7,R27 Gras YG99,97,95,93


Het kant, de bloemen , het lint en de bedel komen uit eigen voorraad.
Ook wil ik jullie nog bedanken voor de leuke reacties op mn kaart van vorige week.

7 opmerkingen:

Chantal zei

Zoooooooooo die is echt gaaf Margreet! Wat heb je de Canary supermooi ingekleurd! Vooral dat haar!!!! En je weet: ik ben een harenfreak! Lieve groetjes, Chantal

creacora zei

Harstikke leuk die Satured Canary ,

dit is ook een beauty Margreet jammer dat de foto wat onduidelijk is maar ik vind haar Top !

Groetjes Cora

marian zei

Hallo Margreet,
Wat een schitterende kaart, heel mooie kleuren.
Groetjes van marian.

Wanda zei

Prachtige kaart, mooie lagen papier en details, en erg mooie kleuren!
Wanda

Muuske zei

Hallo Margreet
Mooi kaartje heb je weer gemaakt.groetjes Margo.

Neline zei

Prachtige kaart Margreet!
groetjes
Neline

verascrap zei

Hoi Margreet,
Wat een leuke kaart, en die afdrukje van satured canary is super, en mooi ingekleurd.
groetjes, vera