Pagina's

maandag 12 november 2012

Kerstballen kaart



Hoi, hoi meiden,

Bedankt voor jullie leuke reacties op mijn vorige kaart, zo superleuk om te lezen, ik geniet er altijd van dank jullie wel!
Dan nu over naar mijn creatie van vandaag.
Ik heb deze keer een kerstballen kaart gemaakt, het patroon heb ik van mijn lieve mede DT-er Mary.


De basis van de kaart is weer wit linnenkarton en het DP papier is van Papermania "Home for Christmas".
Verder weer de hulsttakjes en kerstster van Marianne Design gebruikt.
De Magnolia stempel is van de laatste collectie A Christmas Story "Crunching Tilda".


Heb Tilda weer ingekleurd met de copics en wel met de volgende kleurnummers:
E21,E41,E42,E43 en E51
R20,R35,R37 en R39
C0 en C1

Ben benieuwd naar wat jullie er weer van vinden en zou het heel leuk vinden als jullie weer een reactie willen achterlaten.

Lieve groetjes
Tineke

17 opmerkingen:

creacora zei

Geweldig deze kerstballen mooi papier , leuke stempel en super gekleurd al met al dus een Super Creatie Tineke !!

Groetjes Cora

Joke zei

Mooie kerstballen.
groetjes Joke

Corrie zei

Prachtig gemaakt Tineke leuk Tilda op de kerstballen en weer zooooo mooooiiii gekleurd.
lieve groetjes Corrie

Nellie zei

Schitterende creatie!! Leuk die kerstballen!! Leuk zo met Tilda erop en heel mooi ingekleurd!!

Groetjes, Nellie

Neline zei

Dat ziet er supers uit Tineke!! Leuk modelletje ook.
groetjes
Neline

Bea zei

Supermooie kerstballenkaart Tineke, leuk patroontje en prachtig ingekleurde Tilda.....

groetjes Bea.

Annamaria zei

Prachtig gemaakt.

Groetjes Mia

Marga50 zei

Wauwwwwww wat een mooie kaart met een geweldig mooi patroon. Mooie kleuren heb je gebruikt Tineke. Groetjes Marga.

Marieke zei

Prachtige kerstballenkaart zeg! Mooi dat rood/wit
Groetjes van Marieke

Muuske zei

Prachtige kaart!!mooie kleuren en het model vind ik heel leuk.groetjes Margo.

Carolien zei

Super mooie kaart zeg!! En die afdrukje past perfect bij de vorm van de kaart

Groetjes Carolien

Sandra zei

erg leuk mooie kleuren
gr sandra

Chantal zei

Wauw Tineke, je kerstballenkaart is werkelijk een topper zeg! Supersss!

marian zei

Ik vind het een prachtige kaart, heel leuk model en mooie kleur.
groetjes van Marian.

Diana zei

Geweldige kaart Tineke! Heel erg gaaf model en prachtig afgewerkt, super!
Groetjes Diana.

Monique - Mienokje zei

Zo'n leuk patroon en je hebt er leuke vrolijke ballen van gemaakt. Heb het patroon door Mary's kat gewonnen, dus hoop er ook snel een te maken ;-)
Groetjes, Mienokje

verascrap zei

Hoi tineke,
ik had deze kaart al even gezien op jouw blog, en het is een super gave geworden.
Heel mooi geheel.
groetjes, vera