Pagina's

dinsdag 27 november 2012

sterren kaart en label

Hoi hoi,

Wat gaat zo'n week toch snel he.
Ik heb deze keer mn wedstrijd voorbeeld om aan jullie te laten zien. Ik had tot nu toe steeds andere kaartjes die ik eerst wilde plaatsen. Ik heb dezelfde ster ook gebruikt om een label van te maken, ik heb de ster alleen iets groter gemaakt zodat het mooier uit kwam.

De witte sterkaart heb ik uitgesneden met wit cardstock en daarna iets kleiner uit design papier van magnolia. De afbeelding is dancing with stars tilda uit de little christmas serie.
Ik heb tilda ingekleurd met copics: E000,00,01,R20 N9,6,4 N3,2,1,0
Verder heb ik een kerstboom stans van marianne design, startag van magnolia, ovaal en geschulpte nestabilitie gebruikt en een sterren stans van memorybox. Het rozenlint is ook van marianne design. De bloemen en hulstbedel zijn uit eigen voorraad.
Ik heb alle randen beinkt met iced spruce distress inkt.


De ster label heb ik dus iets groter gemaakt op wit cardstock. Deze beplakt met rood/wit designpapier waar ik even het merk niet meer van weet. Ik heb hier weer een magnolia voor gebruikt. de christmas bear uit dezefde serie als de tilda. en deze ingekleurd met copics: E40.41,42,43R20 R59,46,37,35.
de sneeuwster stans is van memorybox en de geschulpte en ronde van spellbinder nestabilities. Ik heb op deze ster ook dezelfde bloemen en rozenlint gebruikt en de tekst is van dezelfde sheet als die andere.
het kant en de ster bedel zijn ook weer uit eigen voorraad.


Als je het leuk vind om de sterren ook een keer te maken dan kan je het patroon bij me opvragen via de mail. KLIK HIER

14 opmerkingen:

Chantal zei

Ongelooflijk mooi Margreet! Wat zijn ze onwijs gaaf gemaakt en wat super dat je het patroon beschikbaar stelt! Lieve groetjes, CHantal

Christina C. zei

Absolutely exquisite.....love your stunning projects!

Anoniem zei

dankjewel voor het delen van dit patroon van de prachtige crteaties!

Tine

Sandra zei

erg leuk
gr sandra

Margreet zei

Wat een prachtige kerststerren.
Groetjes Margreet

jolanda zei

ze zien er beiden schitterend uit

Carolien zei

Wat zijn ze prachtig geworden zeg!!! Leuk idee die sterren. Lekker moderne sterren!!

Groetjes Carolien

Muuske zei

Heel erg mooi gemaakt.en fijn dat je het patroon wilt delen.groetjes Margo.

Anita Meijer zei

Wat zien ze er toch super uit Margreet, ik vind ze helemaal super.
Liefs van Anita

roelie zei

ik vind ze prachtig geworden magreet

en heb dan ook je patroon opgevraagt

om er zelf nog eentje te maken

super van je dat je dit doet

gr roelie

Unknown zei

wat heb je dit weer schitterend gedaan Margreet en ontzettend leuk dat je het met ons wilt delen
groetjes
Elena

verascrap zei

Hoi Margreet,
Prachtige sterren heb je gemaakt, ze zijn allebei erg mooi!!
groetjes, vera

Simone zei

Wat een prachtige sterren!! Ik zou ze heel graag zelf ook willen maken en heb je dus maar even een mailtje gestuurd.Dank je wel dat je dit met ons wilt delen!
Groetjes Simone.

roelie zei

magreet

ik heb er ééntje gemaakt

en plaast die deze week op mijn blog

gr roelie