Pagina's

maandag 5 november 2012

I can Bearly wait 'til Christmas



Hoi, hoi allemaal,

Allereerst iedereen bedankt voor de leuke reacties op mijn vorige kaart en alle nieuwe volgers hartelijk welkom op ons blog.

Afgelopen donderdag is de nieuwe CHALLENGE weer van start gegaan en bovenstaande kaart is mijn voorbeeldkaart geworden. De opdracht is om een witte kerstkaart te maken alleen het afdrukje mag
gekleurd zijn.
De vorm van de kaart is gedaan met een nestabillitie van Spellbinders.
Verder weer heel veel craftables en creatables van Marianne Design gebruikt.


Op bovenstaande foto is te zien dat ik alleen het afdrukje heb ingekleurd.
De stempel is van Magnolia en komt uit de "Little Christmas Collection" ik vind dit zo'n schattig beertje.

Ik hoop dat jullie allemaal meedoen met de challenge en graag tot volgende week.

Lieve groetjes
Tineke

18 opmerkingen:

Joke zei

Hij is erg leuk het is wel een uitdaging een witte kaart met een gekleurd afdrukje.
groetjes Joke

Anoniem zei

Wat een schitterende creatie.Super mooi.Groetjes Joke

Ankie vd Polder zei

Wat een geweldig kaartje. En ja ik ben het helemaal met je eens. Het is super om een bijna helemaal wit kaartje te maken met daarop een heel klein kleuraccent. Hier mag je in elk geval trots op zijn hoor Tineke. Groetjes, Ankie

Nellie zei

Wat een schitterende kaart!!

Groetjes, Nellie

Mary's Creatieve verslavings Blog zei

Mooi Tien, echt heeeeeeeel mooi!!
Creatief liefs van 8

chrilvian zei

mooooiii

ellyscard creatief zei

Erg mooi kaartje.
Gr, Elly

Ellen zei

Beautiful!!

Chantal zei

Wauw Tineke, je kaart is werkelijk weer fantastisch!

Anita zei

Superleuk hoor

Gr. Anita

Esther zei

Wat een prachtige kaart en een ontzettend leuke uitdaging!

Christina C. zei

Gorgeous in white with the touch of blue. Love this spectacular creation! Stunning details!

creacora zei

Het beertje steeds mooi af tegen de witte achtergrond ik vind hem super leuk Tineke !!

Groetjes Cora

Muuske zei

Had hem al als voorbeeld bij de challenge gezien en vond hem toen meteen al leuk en dat het stempeltje meteen op het kaartje is gestempeld viel me al meteen op hoe mooi dat dat is.groetjes Margo.

Wanda zei

Wat een plaatje Tineke, erg mooi voornamelijk wit.
Wanda

Thea zei

Ontzettend leuke kaart zo met alleen een klein beetje blauw. Past heel goed bij het wit. Super!

Groetjes Thea

Annamaria zei

Heel mooi gemaakt. Deze keer sla ik over want bij mij is het 3x niks als ik dit probeer. ben teveel vankleur. Succes allemaal.

verascrap zei

Hoi Tineke,
Eeen super kaartje hoor, leuk die beer zo op het cardstock.
groetjes, vera