Pagina's

dinsdag 6 november 2012

Ziekjes?

hallo,
Vandaag weer mijn beurt om jullie een kaartje te laten zien. Ik kom net pas thuis en ben helemaal vergeten om een kaartje in te plannen. Dus hier alsnog ff snel een kaartje van mij.
Het is deze keer een beterschapskaart.

Ik heb nu helemaal niks geen papier of kleurnummers bij de hand dus deze keer even zomaar n kaartje.
Ik heb het afdrukje wel met copics ingekleurd. De tekst heb ik zelf op de pc gemaakt en uitgeprint.
Het papier is van mymindseye maar ik weet niet uit mn hoofd precies welke serie t is. De bloemen zijn uit eigen voorraad en het bedeltje ook.
Nog bedankt voor jullie leuke reacties op mn hoedje van vorige week.

14 opmerkingen:

ellyscard creatief zei

Wat bere zielig ligt hij daar in bed.
Erg mooi kaartje.
Gr, Elly

Anita Meijer zei

Oh wat is die prachtig Margreet, ik ben helemaal weg van de kleuren die je gebruikt hebt. Degene die hem gaat ontvangen zal er zich in ieder geval iets beterder van gaan voelen, zie al een glimlach verschijnen op diegene zijn of haar gezicht. Ik vind hem super.
Liefs van Anita

Ellen zei

Leuk gedaan Margreet!

Muuske zei

Hoi Margreet
Mooi beterschap kaartje is het.lief dat beertje!!Zal de ontvanger zich wel wat beter voelen met dit kaartje.groetjes Margo.

Corrie zei

Wat een schatje Margreet,ik krijg bijna medelijden met de beer, maar je kaart is cute hoor meisje.
lieve groetjes Corrie

Joke zei

Wat een lief ziek beertje erg leuk gedaan.
groetjes Joke

sjanie zei

Wat een schattig kaartje, Margreet.
De ontvanger zal er blij mee zijn.

Groetjes,
Sjanie

Joke de Wit zei

Wat een dotje Margreet lief hoor.Groetjes joke

creacora zei

wat een lieffie Margreet als je je daardoor niet beter gaat voelen weet ik het ook niet meer ...

Groetjes Cora

Annamaria zei

Ik vind hem mooi! Dat doet toch goed als je zo eentje krijgt.

Nellie zei

Wat een prachtige kaart!! Hier knap je zo van op!!

Groetjes, Nellie

Doutzen zei

Hoi Margreet,
Wat een schattig stempeltje voor een beterschapskaartje.
Je hebt er echt iets moois mee gemaakt.
Liefs, Doutzen

verascrap zei

Hoi Margreet ,
Wat een lieve zieke kaart heb je gemaakt, mooie kleuren!!
Groetjes, vera

Chantal zei

Wauw meis, je kaart is weer supermooi!!!! Prachtige sketch ook en leuk hoe je die rand van de tekst zo hebt afgescheurd! Lieve groetjes, Chantal