Pagina's

woensdag 7 november 2012

Prettige Feestdagen

Hallo allemaal,
Vandaag heb ik alleen mijn voorbeeld kaart voor de Nieuwe challenge van November om aan jullie te laten zien !!
De thema van deze maand is dat het afdrukje gekleurd mag zijn maar de rest van de kaart moet wit zijn !!
Zelf vindt ik het een leuke challenge,om bijna alles in 1 kleur te doen......dus doen jullie ook weer gezellig mee?????
Het papier dat ik gebruikt heb is van een Basic Grey paperpad "Basics White", samen met wit cardstock en wit glitter papier(kerstbomen).
Het  Tilda stempel/afdrukje is uit de Magnolia collectie "A Christmas Story", en het tekst stempel kun je hier vinden.
De volgende copic markers heb ik gebruikt: E00-E02-E41-E42-E43-E44-W0-W1-W2-W3-B0000-B000-B00.
Ik heb verder veel stansen gebruikt, de cirkel is een spellbinder stans,de kerstbomen zijn van een Marianne Design stans, en het hekje is van een Magnolia doohickey.
Omdat de kaart al behoorlijk vol was heb ik alleen nog wat stickles, plakparels, een stukje wit kant en een bloem gebruikt.
Dat was mijn bijdrage voor deze week, bedankt voor het kijken en  jullie reacties.
Groetjes, Vera

9 opmerkingen:

Joke de Wit zei

Mooi Vera leuk gemaakt.Groetjes Joke

Margreet zei

Wat een prachtig kaartje
Groetjes Margreet

Doutzen zei

Hoi Vera,
Wat een lief kaartje!
Groetjes, Doutzen

Christina C. zei

Stunning card....a work of art!

Neline zei

Prachtige kaart Vera!
groetjes
Neline

Anita Meijer zei

Wat is die schitterend geworden Vera, ik vind hem prachtig.
Liefs van Anita

Muuske zei

hele mooie kaart.groetjes Margo.

verascrap zei

Hoi Dames, Bedankt voor jullie leuke reacties op mijn witte kaart.
groetjes, vera

Chantal zei

Wauw Vera, je kaart is werkelijk fantasisch meis! Lieve groetjes, Chantal