Pagina's

vrijdag 30 november 2012

DT-CALL

Hoi, hoi allemaal,

Zoals jullie inmiddels wel weten heeft Cora ons DT team verlaten.
We hebben daarom besloten om een DT-call uit te zetten op het blog.
De call gaat morgen 1 december van start tegelijk met de nieuwe challenge, het is de bedoeling dat je meedoet met de challenge van december en als je dan je kaart/creatie linkt en je wilt graag meedoen met de DT-call, zet dan DT achter je naam:

Voorwaarden:
*1x per week (maandag) een kaart op het blog zetten
*Iedere maand voorbeeldkaart maken voor de wedstrijd
*Bedenken wedstrijd
*Reactie achterlaten bij deelnemers wedstrijd volgens eindcijfer
*Gezellig meedoen en denken op ons DT-blog

Denk je dat vind ik leuk en wil je graag in het designteam van Creashop Duymelot plaatsnemen doe dan gezellig mee, de call loopt t/m 31 december.
p.s. heb hierboven een sneak-a-peak van mijn voorbeeldkaart voor de wedstrijd van december neergezet, morgen dus het uiteindelijke resultaat.
Lieve groetjes
Tineke

2 opmerkingen:

Chantal zei

Je sneakpeak is al geweldig Tineke! Ik hoop dat er ook veel mensen zich aanmelden voor de dt-call en dat het extra een luxe probleem wordt om uit al die mensen te mogen kiezen. Lieve groetjes, chantal

Veerle zei

Wat leuk dat jullie nieuwe DT leden zoeken.Ik maak veel kaarten, maar me verbinden aan 1 kaart per week kan ik niet door mijn werk.Ik moet soms onverwachts naar het buitenland, dus dan kan ik dat niet bolwerken. Mogen er trouwens mensen deelnemen van Belgie?
Succes met het kiezen!!
groetjes
Veerle