Pagina's

vrijdag 2 november 2012

Nieuwe Magnolia Ink Stempel en voorbeeld wedstrijd November


Goedemorgen allemaal,
Vandaag laat ik jullie twee kaartjes zien ,
Allereerst de nieuwe Wedstrijdkaart, hier heb ik Tilda uit de herfstkit gebruikt,
Ik heb haar gekleurd met de Copic Markers ,
De opdracht is `Wit`alleen het afdrukje mag gekleurd zijn nou niet zo moeilijk, ik vond het harstikke
moeilijk ik ben nou eenmaal een kleur mens hihi..
Ik heb gebruikt : Kerstbomen ( van vorig jaar ) kerstster ,blaadjes  kerstster klein deze
zijn allemaal van `Marianne Design`
25  is van Tim holtz die heb ik weer beglittert ( zie mijn blog voor meer over glitteren )
Go Kreate mal en een embossingstencil .
De sneeuw heb ik gemaakt met Liqued Applique .
Een hoekje en wat gaas om het af te maken ..

Nu het andere kaartje .
Gisteren kwam de postbode en ik gauw naar de brievenbus YES post uit Raalte ..
Haha dat moet de magnolia ink zijn dacht ik met de gratis stempel ..  hier  te vinden in de shop.
Ja idd oooo wat een leukerd ik dacht ik ga er gelijk mee aan de slag!
Zie hier het resultaat ,
Ik heb gebruikt De vorm is een Go Create Mal ,
Mal van Marianne Design , het prachtige papier van Maja  Vintage Summer Collectie , de bruine serie.
Ik heb deze stempel weer eens gekleurd met Distress  ook heel leuk om te doen .

De kleuren die ik heb gebruikt :
Gezicht : tattered Rose / vintage photo/ wangen worn lipstick.
Haar : Walnut Stain /Antique Linnen.
Jurk : Stormy sky / pumice stone / black soot.
panty : pumice stone.
Schoentjes : walnut stain .
hondje : Walnut stain , tattered rose voor de wangetjes
strik: Stormy Sky /black soot .
mandje : Stormy sky / pumice stone .

Verder heb ik nog een bloementoef gemaakt met allerlei soorten bloemen .
een strik een magnoliaDoohickey label en een bedel hart .

En de tekst is van lotv  .

Nou dit was weer mijn bijdrage voor deze week ,
Morgen ga ik naar de Kreadoe samen met mijn Dochter heb er zin in ...
Dus fijn weekend en tot volgende week .

Groetjes Cora

13 opmerkingen:

anniek zei

leuke kaartjes
groetjes Anniek

ellyscard creatief zei

Leuke creaties.
Gr, Elly

Muuske zei

Mooie kaarten! leuke uitdaging deze keer en wat een lief stempeltje is die gratis???of moet je dan abonnement op de magnolia ink hebben? ik koop hem namelijk los in de winkel.veel plezier morgen op de Krea Doe.groetjes Margo.

creacora zei

De stempel zit gratis bij de Magnolia Ink Margio waar je hem ook koopt ! en je hoeft geen abbonement te nemen hoor !

Dank je gaat zeker lukken !

Groetjes Cora

Sandra zei

wat een schatjes van kaarten
gr sandra

Chantal zei

Wat een geweldige kaarten Cora!!!! Ik vind ze allebei geweldig mooi... Lieve groetjes, Chantal

Annamaria zei

Heel erg mooi.

verascrap zei

Hoi Cora,
Wat een mooie kaarten, die challenge kaart is leuk, en die met de gratis stempel van magnolia is echt super gaaf!!
Groetjes, vera

Anita Meijer zei

Hoi Cora, wat vind ik je kaartjes super geworden, een hele leuke challenge ook maar lijkt me inderdaad ook heel moeilijk, ik ga ook een poging wagen.
Liefs van Anita

Neline zei

2 prachtige kaarten Cora, je challenge kaart is ook heel mooi geworden.
groetjes
Neline

jolanda zei

mooie kaartjes, wat een lief stempeltje is die je gratis bij de ink krijgt

Monique - Mienokje zei

Wat een achitterende kaarten. Hoop ook zo'n mooie kaart op mijn mat te vinden volgende maand. En doe mijn best voor andere matten ;-)
Groetjes, Mienokje

creacora zei

dank jullie er g leuk om jullie leuke , lieve berichtjes te lezen bedankt !!

groetjes Cora